Nova: Οι ήρωες της Marvel γίνονται 3D!
Συναρπαστικός Οκτώβριος με 3D blockbusters παραγωγές, που θα προβάλλονται κάθε Κυριακή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συναρπαστικός Οκτώβριος με 3D blockbusters παραγωγές, που θα προβάλλονται κάθε Κυριακή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΕΒΓΑ και το κρουασάν folie διενεργούν on pack διαγωνισμό στην πολυσυσκευασία με γεύση πραλίνα, σε επιλεγμένα σημεία πώλησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το VICE.COM εγκαινιάζει τη συνεργασία με το ATHENS VIDEO ART FESTIVAL στη 10η επέτειο του θεσμού και παρουσιάζει για πρώτη φορά τους ΝΟΝΟΤΑΚ Studio!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αποκλειστική εκπροσώπηση στις φωτογραφίες της iStock, με τη διάθεση μιας σειράς παροχών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα νέο κατευθυντήριο οδηγό σχετικά με το πώς μπορούν τα brands να κερδίσουν περισσότερα μέσα στο programmatic πεδίο, δημοσίευσε η World Federation of Advertisers (WFA).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Date Night, κάθε Σάββατο στις 21:00 μέσα από το Novacinema 4.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μοναδικές προσφορές και δώρα σε προϊόντα τεχνολογίας για όλους τους φοιτητές υποδέχονται το νέο ακαδημαϊκό έτος τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τρία από τα πιο αναγνωρισμένα δημιουργικά στελέχη, απέρριψαν την ιδέα πως οι αλγόριθμοι και οι υπολογιστές θα αντικαταστήσουν τον ανθρώπινο παράγοντα στη διαφημιστική βιομηχανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πρώτη ενέργεια της διαφημιστικής μετά την ανάληψη του λογαριασμού της εταιρείας αυτοκινήτων τον Δεκέμβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Google ανακοίνωσε το λανσάρισμα δυο νέων mobile display formats και εργαλείων για τους διαφημιζόμενους, που καθιστούν ευκολότερη τη δημιουργία multi-screen καμπανιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενέργεια με τίτλο «Meet me at Starbucks», την οποιά υπογράφει δημιουργικά η 72andSunny.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το «Τhe People Network» αποτελεί το νέο επικοινωνιακό μήνυμα της εταιρείας, που \"τρέχει\" καμπάνια σε χώρες της Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory