
Νέες δυνατότητες στόχευσης στο Facebook
Το social δίκτυο ανακοίνωσε πως σύντομα θα ξεκινήσουν να «τρέχουν» οι επιλογές Core Audiences, που θα προσφέρουν περισσότερες δυνατότητες στους διαφημιζόμενους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο social δίκτυο ανακοίνωσε πως σύντομα θα ξεκινήσουν να «τρέχουν» οι επιλογές Core Audiences, που θα προσφέρουν περισσότερες δυνατότητες στους διαφημιζόμενους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αναμέτρηση του Ολυμπιακού με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ζωντανά και αποκλειστικά και σε High Definition στα κανάλια Novasports.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμούς για το branding των σταθμών των μέσων σταθερής τροχιάς εμφανίζεται να ετοιμάζει η ΣΤΑΣΥ, που διαχειρίζεται Μετρό, Τραμ και Ηλεκτρικό σιδηρόδρομο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈτοιμο να ολοκληρώσει τη μεγαλύτερη εξαγορά του μέχρι σήμερα, είναι το Facebook με την απόκτηση της messaging εφαρμογής WhatsApp, αντί 19 δισ. δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο εμπορικότερο αεροπορικό σήμα παγκοσμίως για τρίτη συνεχή χρονιά, ανακηρύχθηκε η Emirates, σύμφωνα με την έκθεση The Brand Finance Global 500.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡόλο στην Ελλάδα αναλαμβάνει η μέχρι πρότινος Global Communication Manager Heineken της Heineken International, Josefien Olij.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ δεύτερος τόμος της σειράς Άγγελος Σικελιανός κυκλοφορεί την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου μαζί με την εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα κανάλια Novacinema ετοιμάζονται για τη ζωντανή μετάδοση της 86ης Τελετής Απονομής των Βραβείων Όσκαρ, την Κυριακή 2 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους τρεις νικητές του διαγωνισμού «Σχεδίαση, Μέλλον, Προσβασιμότητα» επιβράβευσε η Fiat και ο αντιπρόεδρος της Fiat Chrysler EMEA, Roberto Giolito.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην υποστήριξη του ευρωπαϊκού online διαγωνισμού «Κοινωνική & Επιχειρηματική Συν-δημιουργία» προχωράει η Global Sustain.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Alpha Bank και η Vodafone, σε συνεργασία με τη Visa Europe και τη First Data παρουσιάζουν στην ελληνική αγορά την πρώτη εφαρμογή για ανέπαφες πληρωμές με χρήση κινητού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά από προσφορές δημιούργησε η SEPTONA για να ανταποκριθεί στις σημερινές ανάγκες της ελληνικής οικογένειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory