Σε πορεία ανάκαμψης η Αθήνα
Αυτό ήταν το γενικό συμπέρασμα στην κοινή Συνέντευξη Τύπου που έδωσαν Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής & Αργοσαρωνικού, Marketing Greece, ΔΑΑ και Aegean.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αυτό ήταν το γενικό συμπέρασμα στην κοινή Συνέντευξη Τύπου που έδωσαν Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής & Αργοσαρωνικού, Marketing Greece, ΔΑΑ και Aegean.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκινούν από τον Οκτώβριο, μέσω της Nova και με δυνατότητα εγγραφής και αποθήκευσης κάθε σειράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πανελλαδική έρευνα της ForestView, που θα παρουσιαστεί στο συνέδριο All Things Performance, καταγράφει τη δυναμική του Affiliate Marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δεκατρία χρόνια προσφοράς σε φοιτητές περισσότερα από 2,4 εκ. ευρώ, μέσω του Προγράμματος Υποτροφιών και με αύξηση στον αριθμό και το ποσό των τιμητικών διακρίσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για ένατη συνεχή χρονιά, από την αρχή του θεσμού το 2006, το sales promotion center υποστήριξε την Amita Motion στην Ημέρα Θετικής Ενέργειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σπουδαίες μεταδόσεις από τα κανάλια Novasports & Novasports.gr και τον μήνα Oκτώβριο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ακόμα κι ένας γίγαντας λυγίζει. Εν προκειμένω η Apple.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ειδικό αφιέρωμα του βρετανικού περιοδικού National Geographic Traveller για τις «χαμένες πόλεις» της αρχαιότητας, με την υποστήριξη του Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε Α’ τηλεοπτική προβολή και σε κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου High Definition.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο μέσο έκφρασης παρουσιάζει η αλυσίδα σουπερμάρκετ στο πλαίσιο της καμπάνιας που έχει τίτλο “Η ζωή μας καλύτερα”, που επιμελήθηκε η AWG Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ελληνική παραγωγή που βρίσκεται στο δρόμο για τα Όσκαρ, κάνει την πρώτη της τηλεοπτική προβολή στο OTE CINEMA 1HD αυτή την εβδομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στις εγκαταστάσεις του Ace Tennis Club το τουρνουά που διοργανώνεται για 7η χρονιά από την DIRECTION BUSINESS NETWORK.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory