Ξεκίνησαν τα 13α RetailBusiness Awards
Η Τελετή απονομής του καταξιωμένου θεσμού του ελληνικού λιανεμπορίου θα πραγματοποιηθεί τον Δεκέμβριο στο Metropolitan Expo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Τελετή απονομής του καταξιωμένου θεσμού του ελληνικού λιανεμπορίου θα πραγματοποιηθεί τον Δεκέμβριο στο Metropolitan Expo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χώρος φροντίδας στα εμπορικά κέντρα Golden Hall & Mediterranean Cosmos, που επιμελήθηκε η ελληνική εταιρεία ΜΕΓΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια πρωτοποριακή συνεργασία με τη Nova, εγκαινιάζει από την επόμενη Κυριακή το «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ», προς όφελος των αναγνωστών του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι καλύτερες σειρές είναι μόνο στα κανάλια Novacinema!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα τριήμερο γεμάτο μπασκετικό θέαμα και καλεσμένο τον Γκάρι Πέιτον, προσέφερε ο OTE TV στους επισκέπτες του NBA 3X.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι εμπειρίες που προσφέρει η Αθήνα, τίθενται στο επίκεντρο της διεθνούς πολυτελούς τουριστικής αγοράς μέσω του «Inside Luxury Travel».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εβδομάδα που πέρασε ήταν πλούσια σε επικαιρότητα διαφημιστική και όχι μόνον. Να τι μας έκανε περισσότερη εντύπωση από όλα όσα πέρασαν από τα timelines μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Gazzetta.gr εξασφάλισε τα αποκλειστικά δικαιώματα για την Ελλάδα και προχωρά στην δημιουργία του μοναδικού ελληνικού ψηφιακού καναλιού της Barclays Premier League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Απο οκτώ χώρες της Ευρώπης προέρχονται οι νικητές με τη Γερμανία να είναι εκείνη που απέσπασε τα περισσότερα βραβεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ενθάρρυνση της χρήσης του ποδηλάτου στις αστικές μετακινήσεις και τη δημιουργία ποδηλατικής κουλτούρας έχει ως στόχο το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από 28/9, η νέα κωμική σειρά της ΗΒΟ αποκλειστικά στα κανάλια Novacinema.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η θρυλική εκπομπή του Νίκου Μαστοράκη επιστρέφει, επτά ημέρες την εβδομάδα, μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory