Publicis Groupe: Το 2016 αποχωρεί ο Levy
Παρελθόν από τη θέση του chairman και chief executive του Publicis Groupe θα αποτελέσει το 2016 ο Maurice Levy, ένα χρόνο αργότερα από αυτόν που είχε αρχικά προγραμματιστεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρελθόν από τη θέση του chairman και chief executive του Publicis Groupe θα αποτελέσει το 2016 ο Maurice Levy, ένα χρόνο αργότερα από αυτόν που είχε αρχικά προγραμματιστεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Απλοποιεί τις διαφημιστικές της δραστηριότητες, ελαττώνοντας τον αριθμό των brand πρεσβευτών που χρησιμοποιεί, ενώ μειώνει χρονικά και τα TV σποτς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η PLAYMOBIL συμπληρώνει φέτος 40 χρόνια παιχνιδιού και διασκέδασης και γιόρτασε την επέτειο αυτή με μια εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε παράλληλα σε 8 μεγάλες πόλεις του κόσμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η adidas και η ΚΑΕ Παναθηναϊκός παρουσίασαν τις εμφανίσεις της ομάδας για την αγωνιστική σεζόν 2014/15.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το κανάλι lifestyle ψυχαγωγίας, FOX Life, ανανεώνεται για τη νέα τηλεοπτική σεζόν με την προσθήκη νέων σειρών, αλλά και την επιστροφή αγαπημένων, με νέα επεισόδια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Παναθηναϊκός ανακοίνωσε τη συμφωνία με το Stoiximan.gr, που θα αποτελέσει τον βασικό χορηγό της ομάδας για τη νέα σεζόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Άμεση ήταν η «απάντηση» της Samsung στην παρουσίαση των νέων προϊόντων της Apple, η οποία έγινε πριν από μερικές ημέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O OTE TV ανακοίνωσε τη συμφωνία του με την MGM για την αποκλειστική προβολή ταινιών α’ προβολής και της βραβευμένης με Emmy® σειράς Fargo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος η αύξηση της fan base της ομάδας μπάσκετ του NBA, λίγους μήνες πριν την έναρξη της νέας αγωνιστικής σεζόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λίγες μέρες απομένουν μέχρι το NBA 3X, που φέρνει στην Ελλάδα για πρώτη φορά ο ΟΤΕ TV, επίσημος συνεργάτης του NBA για την αποκλειστική μετάδοση των αγώνων του στη χώρα μας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από τις 27 Σεπτεμβρίου η προβολή του τελευταίου κύκλου της σειράς «How I Met Your Mother» στα κανάλια Novacinema!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέοι designers θα ακονίσουν και φέτος τις γραφίδες τους, στην εκδήλωση που έχει τίτλο \"We did this\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory