Νέα καμπάνια από τους Brooklyn Nets
Στόχος η αύξηση της fan base της ομάδας μπάσκετ του NBA, λίγους μήνες πριν την έναρξη της νέας αγωνιστικής σεζόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος η αύξηση της fan base της ομάδας μπάσκετ του NBA, λίγους μήνες πριν την έναρξη της νέας αγωνιστικής σεζόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λίγες μέρες απομένουν μέχρι το NBA 3X, που φέρνει στην Ελλάδα για πρώτη φορά ο ΟΤΕ TV, επίσημος συνεργάτης του NBA για την αποκλειστική μετάδοση των αγώνων του στη χώρα μας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από τις 27 Σεπτεμβρίου η προβολή του τελευταίου κύκλου της σειράς «How I Met Your Mother» στα κανάλια Novacinema!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέοι designers θα ακονίσουν και φέτος τις γραφίδες τους, στην εκδήλωση που έχει τίτλο \"We did this\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περιορισμένη ήταν η ανάπτυξη για τους παγκόσμιους όμιλους επικοινωνίας και marketing την περσινή χρονιά, σε συνέχεια της αποτυχημένης απόπειρας συγχώνευσης των Publicis και Omnicom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρεμιέρα για τους νέους κύκλους επεισοδίων των σειρών NCIS και Person Of Interest, πολύ κοντά χρονικά με την Αμερική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Jonathan Hall President της Added Value του WPP Group έγραψε πρόσφατα στην Huffington Post τι μπορούν να μάθουν τα brands από το US Open.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσα από κοινές ενέργειες επικοινωνίας και προβολής και με μότο «Drive well. Live well», τα δύο brands προωθούν με μεγάλη επιτυχία το μοντέρνο ευ ζην.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκίνησε από την 1η Σεπτεμβρίου η νέα ψηφιακή καμπάνια της Michelin, με στόχο να ενημερώσει τους καταναλωτές σχετικά με το MICHELIN Total Performance.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όλα όσα παρουσίασε χθες η εταιρεία τεχνολογίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η TBWA επιλέχθηκε από το website ενοικιάσεων και φιλοξενίας για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού του λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πήρε το χρίσμα ο European Public Affairs Director για τη Leo Burnett Worldwide, Anthony Gibson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory