Στην TBWA το site Airbnb
Η TBWA επιλέχθηκε από το website ενοικιάσεων και φιλοξενίας για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού του λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η TBWA επιλέχθηκε από το website ενοικιάσεων και φιλοξενίας για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού του λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πήρε το χρίσμα ο European Public Affairs Director για τη Leo Burnett Worldwide, Anthony Gibson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αντικείμενο η τηλεοπτική κάλυψη των εντός έδρας αγώνων του «τριφυλλιού» στην Α1 μπάσκετ για τη σεζόν 2014-2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer έρχεται στην Ελλάδα και προσκαλεί τους καταναλωτές να συμμετάσχουν στον BMW Get Active online διαγωνισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρεμιέρα για το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας - Νύχτες Πρεμιέρας με τη στήριξη του ΟΤΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το X-Cross, μια νέα μέθοδο που επιτρέπει την ενσωμάτωση διαφημίσεων με κινούμενες εικόνες στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο, παρουσιάζουν οι VivaKi και nugg.ad.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε αναζήτηση διαφημιστικής εταιρείας, η οποία θα κληθεί να δημιουργήσει μια νέα παγκόσμια διαφημιστική και brand καμπάνια, βρίσκεται η Deutsche Bank.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το UEFA Champions League ξεκινά και τα κανάλια Novasports & Novasports.gr προσφέρουν το καλύτερο περιεχόμενο στους Έλληνες φιλάθλους!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ραδιοφωνικός σταθμός παρουσίασε το πρόγραμμα που θα ισχύει τη φετινή σεζόν για όλη την εβδομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνολικά επτά διακρίσεις απέσπασε η εταιρεία του ομίλου Omnicom. Στους κερδισμένους και η McDonald\'s.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έρχονται τον Σεπτέμβριο, αποκλειστικά στα κανάλια FOX και FOX Life, δυο νέες και τρεις γνωστές σειρές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε ένα μήνα το ενδιαφέρον θα στραφεί στην κοσμοπολιτική Σαντορίνη και ο λόγος δε θα είναι άλλος από την παγκόσμια freerunning αναμέτρηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory