Pan Gregorian: Προς υλοποίηση η ιδέα για τον τουρισμό
Pan Gregorian: Προς υλοποίηση η ιδέα για τον τουρισμόΜε ταχύ βήμα οδεύει προς την υλοποίησή της, η ιδέα προώθησης του ελληνικού τουρισμού μέσω των 3.800 εστιατορίων ελληνικής ιδιοκτησίας σε έξι πολιτείες των ΗΠΑ, που είναι μέλη των συνεταιρισμών Pan Gregorian. Η συγκεκριμένη ιδέα, την οποία είχαν εισηγηθεί στον οργανισμό των Ελληνοαμερικανών εστιατόρων ο υφυπουργός Τουρισμού Γιώργος Νικητιάδης και οι εκπρόσωποι του οργανισμού «Συμμαχία για την Ελλάδα», Γιώργος Καλούδης και Ευάγγελος Παπαλιός, προβλέπει τη χρησιμοποίηση ειδικών χάρτινων ατομικών τραπεζομάντηλων (placemats) τα οποία θα φιλοτεχνήσουν δύο γνωστοί Έλληνες ζωγράφοι.
Την προηγούμενη Τρίτη (28/6) πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Pan Gregorian στο Νιού Τζέρσεϊ, σύσκεψη, στην οποία συμμετείχαν ο πρόεδρος του οργανισμού Γιώργος Σιαμπούλης, ο chairman του οργανισμού, Γιάννης Σακελλάρης, ο Σταύρος Αντωνάκης και τα δύο μέλη της επιτροπής που ορίστηκαν να φέρουν σε πέρας το εγχείρημα, Ανδρέας Κωμοδρόμος και Νίκος Πουλής. Εκεί, αποφασίστηκε να αναλάβει εξ ολοκλήρου το Pan Gregorian κι οι \"αδελφοί\" οργανισμοί στις υπόλοιπες πολιτείες, την εκτύπωση των χάρτινων ατομικών τραπεζομάντηλων (placemats) τα οποία θα χρησιμοποιούν οι πελάτες των εστιατορίων των μελών τους. Ο διευθυντής του ΕΟΤ, Χρύσανθος Πετσίλας, ανέλαβε να ενημερώσει σχετικά τον υφυπουργό Τουρισμού Γιώργο Νικητιάδη, αλλά και τους εκπροσώπους της «Συμμαχίας για την Ελλάδα», οι οποίοι σε συνεργασία με τους δημιουργούς θα ετοιμάσουν τη μακέτα.
Σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς, τουλάχιστον 1.000.000 πελάτες των εστιατορίων των μελών του Pan Gregorian θα γίνουν δέκτες των μηνυμάτων προώθησης της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, αλλά και της ιστορίας και του πολιτισμού της.
Αξίζει να σημειωθεί πως άλλο ένα θέμα που αποφασίστηκε είναι η άμεση τοποθέτηση links στις ιστοσελίδες των Pan Gregorian με το VisitGreece.gr, ώστε να ενθαρρυνθούν τα μέλη να χρησιμοποιούν το λογότυπο με τη σύνδεση στις δικές τους ιστοσελίδες, αλλά και στα ηλεκτρονικά τους μηνύματα.
Στο ζήτημα της προώθησης των ελληνικών προϊόντων, αποφασίστηκε να δημιουργηθεί ένα πιλοτικό πρόγραμμα το οποίο να αφορά 100 εστιατόρια και αναλόγως της επιτυχίας του να αρχίσει σταδιακά η επέκτασή του.