To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παρόν το Fiat 500 στα American Music Awards

Παρόν το Fiat 500 στα American Music Awards
Παρόν το Fiat 500 στα American Music Awards

Ο επικεφαλής του Fiat Brand, Olivier Francois χαρακτήρισε το γεγονός αυτό σαν \"μεγάλη τιμή\" για τη Fiat, τονίζοντας μεταξύ άλλων: «Το πάθος και η αποφασιστικότητα της Jennifer Lopez είναι δύο στοιχεία που εκφράζουν απόλυτα την εταιρεία και τη φιλοσοφία μας, ότι \"Η ζωή είναι καλύτερη όταν την κρατάμε στα χέρια μας\". Η εμφάνιση αυτή μάς δίνει τη δυνατότητα να συνεχίσουμε να προβάλλουμε το Fiat 500 σε ένα ευρύ, από δημογραφική άποψη, κοινό. Οι τελευταίες αυτές ημέρες ήταν ιδιαίτερα σημαντικές για τη Fiat, καθώς πρόσφατα παρουσιάσαμε και το νέο Fiat 500 Abarth 2012 στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες».

Σημειώνεται πως η συνεργασία ανάμεσα στις δυο πλευρές (Fiat και Jennifer Lopez) ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο και περιελάμβανε την παρουσία του Fiat 500 Cabrio στο νέο μουσικό βιντεοκλίπ της Lopez, το «Papi», καθώς και σε ένα τρέιλερ του βιντεοκλίπ, διάρκειας 30 δευτερολέπτων. Η Lopez εμφανίζεται επίσης σε δύο ακόμη διαφημιστικά για την προβολή της εταιρείας στις ΗΠΑ, τα «My World» και «Elegance», για τα μοντέλα Fiat 500 Cabrio και Fiat 500 by Gucci.

Τα δύο διαφημιστικά μπορεί κανείς να τα παρακολουθήσει στη σελίδα της Fiat στο Facebook (http://www.facebook.com/FIATUSA) και στο κανάλι της Fiat στο YouTube. (http://www.youtube.com/FIATUSA).

TAGS: Marketing