To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

PepsiCo: Καταργεί το τμήμα προμηθειών marketing

PepsiCo: Καταργεί το τμήμα προμηθειών marketing
PepsiCo: Καταργεί το τμήμα προμηθειών marketing

Σύμφωνα με πληροφορίες από ρεπορτάζ του εξωτερικού, ορισμένα στελέχη από αυτά που εργάζονταν στο συγκεκριμένο τμήμα, είδαν ήδη την πόρτα της εξόδου, ενώ άλλα τοποθετήθηκαν σε διαφορετικές θέσεις.

Οι ομάδες των προμηθειών έχουν υπάρξει εδώ και αρκετό καιρό μη δημοφιλείς στη λειτουργία των εταιρειών και η κίνηση της PepsiCo επιβεβαιώνει το γεγονός πως οι marketers έχουν ξεκινήσει να αμφισβητούν την αποτελεσματικότητά τους. Είναι γεγονός πως, σε σχετική έρευνα που έγινε στις ΗΠΑ μέσα στο 2015 από μια Ένωση Διαφημιζόμενων, μόλις το 47% των πελατών υποστήριξε πως η προμήθεια \"προσθέτει αξία\".

\"Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε το λειτουργικό μας μοντέλο, ώστε να καταστεί περισσότερο αποτελεσματικό. Οι αλλαγές που γίνονται με προσεκτική εξέταση είναι αναγκαίες για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί και να ανταποκριθούμε στις μελλοντικές απαιτήσεις των επιχειρήσεών μας\" ανέφερε η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση.

Σημειώνεται πως η PepsiCo συνεργαζόταν με εταιρείες του Omnicom για το brand Pepsi, ωστόσο τον Ιανουάριο, τις έκανε στην άκρη και χρησιμοποίησε τοπικά shops για τη δημιουργία μιας παγκόσμιας καμπάνιας.