To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πέτρος Μπελεσάκος, CEO της EssenceMediacom στην Ελλάδα: "Nέο agency για τη νέα εποχή"

Πέτρος Μπελεσάκος, CEO της EssenceMediacom στην Ελλάδα: "Nέο agency για τη νέα εποχή"

Η EssenceMediacom έχει λανσαριστεί επίσηµα και στη χώρα µας και ο επικεφαλής της στην Ελλάδα, Πέτρος Μπελεσάκος, µίλησε στο adbusiness για το νεότερο και µεγαλύτερο agency της GroupM και όλα όσα µπορεί να προσφέρει στους διαφηµιζόµενους.

Γράφει ο ∆ηµήτρης Τσουκαλάς

adb: Τι σηµατοδοτεί η ίδρυση της EssenceMediacom και στην ελληνική αγορά; Ποιοι είναι οι στόχοι που έχουν τεθεί για τη χώρα µας;

Κατ’ αρχάς να επισηµάνω ότι η ένωση των δύο agencies του GroupΜ, Εssence και Μediacom, δηµιουργεί µια νέα οντότητα µε 120 γραφεία και 10.000 υπαλλήλους παγκοσµίως και αποτελεί το µεγαλύτερο πλέον διεθνώς Μedia Agency του GroupΜ, αλλά και το δεύτερο µεγαλύτερο Μedia Agency γενικώς. Επίσης, αξίζει νοµίζω να αναφέρουµε ότι τα δύο agencies είναι απολύτως συµπληρωµατικά σε ό,τι αφορά την εξειδίκευση στις υπηρεσίες που παρέχουν στους πελάτες. Από τη µια, η Essence έχει εξειδίκευση στο performance και από την άλλη η Μediacom, ένα παραδοσιακό µεγάλο Agency µε εξειδίκευση στο brand building. Η ίδρυση της ΕssenceMediacom (EM) διεθνώς, αλλά και στην ελληνική αγορά, σηµατοδοτεί τη δηµιουργία ενός εκ θεµελίων νέου και σύγχρονου one stop shop, ικανού να µπορεί να πλοηγήσει τους πελάτες στις επιταχυνόµενες αλλαγές της εποχής που έρχεται, απαντώντας στα σύγχρονα διλήµµατα του marketing. Μιας εποχής που όλα εξελίσσονται µε ταχύτατους ρυθµούς, µε νέες τεχνολογίες που αλλάζουν τον τρόπο που καταναλώνουµε προϊόντα και υπηρεσίες, τον τρόπο που επικοινωνούµε, ψυχαγωγούµαστε, ενηµερωνόµαστε ή εργαζόµαστε, αλλά και µε τεχνολογίες που αναδεικνύουν νέα επιχειρηµατικά µοντέλα, παραµερίζοντας παλιές πρακτικές. Μέσα σε αυτή την εποχή, όπου η προσοχή του καταναλωτή κατακερµατίζεται και βλέπουµε να αναπτύσσονται νέες τάσεις µε πρωτοφανείς ρυθµούς, γεννιέται η ανάγκη για µια νέα προσέγγιση και στο χώρο µας, που να ανατροφοδοτείται από την αλλαγή και να βρίσκει ευκαιρίες µέσα σε αυτήν. Σε αυτό ακριβώς το σηµείο έρχεται να τοποθετηθεί η νέα πρόταση της EssenceMediacom µέσω των διευρυµένων δυνατοτήτων και υπηρεσιών που προκύπτουν από την ένωση αυτή.

adb: Με ποια εργαλεία, συστήµατα και δυνατότητες πρόκειται να ενισχυθεί η ελληνική θυγατρική;

Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, του νέου Agency για τη νέα εποχή, µετά από µια πολύµηνη δηµιουργική επεξεργασία των δεδοµένων και συνεργασία των δύο Agencies από κοινού, εντοπίστηκε η δοµή εκείνη που θα παραµένει σταθερή στο µεταβαλλόµενο περιβάλλον, θα ανατροφοδοτεί και θα εξελίσσει τις επιµέρους συνιστώσες της, τα disciplines θα λέγαµε, ούτως ώστε να βρίσκεται πάντα στην αιχµή και την πρωτοπορία. Έτσι υιοθετήθηκε ένα νέο επιχειρησιακό µοντέλο, ενισχύοντας τους δεσµούς συνεργασίας µε τις κεντρικές οµάδες ανά discipline. Επίσης, υιοθετούµε µια νέα προσέγγιση στο planning, βάζοντας στην καρδιά της διαδικασίας τα analytics και τα insights, τα data και την τεχνολογία, και αυτή η προσεγγιση είναι δοµηµένη µε τέτοιο τρόπο ώστε να οδηγεί σε πρωτοποριακές λύσεις. Αυτό εξυπηρετείται ήδη και υποστηρίζεται από τo ΕΜΟS, το νέο µας operating system, που αποτελεί τη βασική µας σουίτα και περιλαµβάνει πολλά πρωτοποριακά εργαλεία που ενσωµατώνουν και τεχνολογίες machine learning και υποστηρίζουν κάθε βήµα του marketing planning, του campaign planning, του activation αλλά και reporting.

O στόχος µας για φέτος είναι η υιοθέτηση του µεγαλύτερου κοµµατιού του ΕΜOS, ενώ κάποια εργαλεια που θεωρούµε λιγότερο σχετικά, σε αυτήν τη φάση θα τα αφήσουµε για αργότερα. Σε αυτό βέβαια θα µας οδηγήσει η ίδια η αγορά και οι ανάγκες των πελατών.

adb: Τι κάνει την EssenceMediacom να ξεχωρίζει; Τι την καθιστά agency του µέλλοντος; 

Αυτό που µας ξεχωρίζει νοµίζω ότι είναι το commitment του νέου agency, που είναι να πάµε το planning για τους πελάτες µας ένα σηµαντικό βήµα πιο µπροστά.  Ένα breakthrough βήµα. Μιλάµε, λοιπόν, πλέον για ριζοσπαστικές λύσεις, λύσεις που θα δηµιουργούν step changes στο ROI του πελάτη και που θα εδραιωθούν ως καθηµερινές πρακτικές στο µέλλον, µέχρι το επόµενο σηµαντικό βήµα µας.

Σε αυτό το σηµείο δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα από το δίκτυο και επιστρατεύονται όλες οι τεχνολογικές δυνατότητες. Καθώς αυτές αυξάνονται µε επιταχυνόµενο ρυθµό και εξελίσσουν το new communication economy era, δίνουν ευκαιρίες για τέτοια πρωτοποριακά βήµατα, αρκεί να εντοπίζονται και να ενσωµατώνονται στην εκάστοτε στρατηγική έγκαιρα, µε δηµιουργικό και αποτελεσµατικό τρόπο, και αυτό είναι το σηµείο που θέλουµε να ξεχωρίσουµε κυρίως. 

Άλλα σηµαντικά σηµεία διαφοροποίησης της ΕΜ νοµίζω ότι είναι:

1) τα νέα πρωτοποριακά εργαλεία για όλα τα στάδια του planning, 2) η People First κουλτούρα µας, που κάνει τις οµάδες µας να ξεχωρίζουν 3) η στενή συνεργασία όλων των µελών του διεθνούς δικτύου της ΕΜ.            


adb: Τι ακριβώς περιλαµβάνει το new communications economy era και ποιος είναι ο ρόλος της EssenceMediacom σε αυτό το περιβάλλον;

Tα στοιχεία που συνθέτουν το new communication economy είναι πολλά και περιλαµβάνουν κατ’ αρχάς όλες τις ψηφιακές συσκευές που γνωρίζουµε και χρησιµοποιούµε (smartphones, smart TVs κ.λπ,), τις πλατφόρµες επικοινωνίας, τα social media, τα νέα επιχειρηµατικά µοντέλα, την αναβάθµιση της αξίας της πληροφορίας σε πολύτιµο αγαθό καθώς και την επεξεργασία της, τα δίκτυα, τα supply chains, τα market places και επίσης την παγκοσµιοποίηση, τη δυνατότητα συνεργασίας και τις δυνατότητες ideas sharing µε ευκολότερο και αποτελεσµατικότερο τρόπο.  Όλα αυτά τα συστατικά στοιχεία του new communication economy καθιστούν το innovation κρίσιµο µέγεθος της επιτυχίας. Ο ρόλος της ΕssenceMediacom µέσα σε αυτό το εξελισσόµενο περιβάλλον είναι να εντοπίζει για τους πελάτες τις ευκαιρίες και τις πρωτοποριακές λύσεις που θα φέρνουν αξία µέσα από τις τεχνολογικές δυνατότητες επεξεργασίας των διαθέσιµων δεδοµένων. Μερικές τέτοιες πολύ ενδιαφέρουσες λύσεις έχουν ακολουθηθεί από πολλούς πελάτες της ΕΜ διεθνώς, όπως για παράδειγµα η Μars και η Adidas, µε πολύ σηµαντικά αποτελέσµατα.

adb: Ποιους πελάτες διαθέτει το δίκτυο διεθνώς και ποιοι συνεργάζονται ήδη και µε την EssenceMediacom GR;

Το client portfolio διεθνώς περιλαµβάνει πελάτες όπως οι: Μars, Adidas, Google, Bayer, Coca Cola, P&G, Sony, Ηasbro, Richemont, Uber, Loreal, Dell, ebay, Duracell κ.λπ., και από αυτούς συνεργαζόµαστε ήδη µε τις Μars, Adidas, Bayer, Sony, Hasbro, αλλά έχουµε και αρκετές συνεργασίες σε αποκλειστικά τοπικό επίπεδο. Αυτό που µας χαροποιεί ιδιαίτερα σε σχέση µε το πελατολόγιό µας, είναι τα πολύ υψηλά client satisfaction scores που επιτυγχάνουµε για σειρά ετών και το υψηλό loyalty των πελατών µας. Αυτό αποτελεί τη µεγαλύτερη ικανοποίηση και αναγνώριση της ποιότητας του service που παρέχει όλη η οµάδα της EssenceMediacom.

adb: Πώς ακριβώς εντάσσεται η EssenceMediacom στη νέα -στη χώρα µας- δοµή της Wunderman Τhompson - Group M;  

Η ΕssenceMediacom αποτελεί µία βασική συνιστώσα του GroupΜ και άρα και της νέας δοµής της WT-GM στη χώρα µας. Αυτή η νέα δοµή φέρνει πιο κοντά όλα τα entities του WPP, δηµιουργώντας νέες δυνατότητες συνεργασίας και προοπτικές, και µέσα από αυτήν τη συνεργασία προσδοκούµε να αναβαθµίσουµε το συνολικό προϊόν που παρέχουµε στους πελάτες.

Με το βλέµµα µας στο µέλλον και την ισχυρή υποστήριξη του δικτύου, χτίζουµε ένα πιο ισχυρό positioning στην αγορά.

adb: Ποιο είναι το όραµά σας για την EssenceMediacom;

Το όραµά µας είναι να αυξήσουµε το αποτύπωµά µας και το µερίδιό µας στην αγορά, µέσα από την προσήλωσή µας στους στόχους του πελάτη και να διακριθούµε µέσα από την ποιότητα και την αποτελεσµατικότητα της δουλειάς µας, διατηρώντας πάντα τις αξίες που βάζουν ψηλά τον ανθρώπινο παράγοντα. Θα θέλαµε επίσης να συµβάλουµε θετικά στη βελτίωση ζητηµάτων της αγοράς µας στην κατεύθυνση της ορθολογικής αντιµετώπισης και αξιολόγησης όπου µας αφορά, είτε πρόκειται για αντικειµενικές µετρήσεις σαν νόµισµα της αγοράς, είτε για ζητήµατα διαφάνειας και αξιοκρατίας στο χώρο µας. Ξέρουµε ότι υπάρχουν πολλά να γίνουν, αλλά το νέο αυτό ξεκίνηµα µας δίνει όλη την απαραίτητη θετική ώθηση, την όρεξη και τη δύναµη να προχωρήσουµε µε αισιοδοξία.

TAGS: adbusiness