To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Pfizer: Παγκόσμιο agency review ύψους 1,5 δισ. δολαρίων

Pfizer: Παγκόσμιο agency review ύψους 1,5 δισ. δολαρίων

Ο φαρμακευτικός κολοσσός Pfizer διεξάγει «full agency review», όπως η ίδια η εταιρεία αποκαλεί την σχετική διαδικασία αναθεώρησης, η οποία περιλαμβάνει τα media, το creative, τo PR και αλλά disciplines.

Το review θα είναι παγκόσμιο και θα το διαχειρίζεται εσωτερικά ο CMO της εταιρείας, Drew Panayiotou, ο οποίος εντάχθηκε στην Pfizer πέρυσι από την Verily  της Alphabet. Η Pfizer έχει συνεργαστεί με πολλά agencies παγκοσμίως, όπως τις Assembly και Carat για τα media και τις VMLY&R και Grey για το δημιουργικό.

Η Pfizer δαπάνησε 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμια διαφήμιση το 2022, από 2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021. Η εταιρεία επένδυσε 1,476 δισεκατομμύρια δολάρια σε mediaτο 2022, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία COMvergence με το 40% αυτής της δαπάνης να αφορά το ψηφιακό περιβάλλον. Η αγορά της Βόρειας Αμερικής αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη αγορά όσον αφορά την διαφημιστική επένδυση της φαρμακευτικής και εκτιμάται σε 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Η EMEA αγγίζει σχεδόν τα 40 εκατομμύρια δολάρια, ενώ  APAC και LATAM υπολογίζεται πως κυμαίνονται χαμηλότερα.

«Ο νέος επικεφαλής marketing της Pfizer διευθύνει μια πλήρη αναθεώρηση της εταιρείας ως μέρος του συνεχιζόμενου μετασχηματισμού για να γίνει η καλύτερη στην κατηγορία της. Η εταιρεία θα αναζητήσει επίσης ταλέντα για διάφορους ρόλους έτσι ώστε να συμπληρώσει την προσπάθεια» ανέφερε η Pfizer.