To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πώς θα αντιμετωπίσουν οι διαφημιστικές το τέλος των cookies;

Πώς θα αντιμετωπίσουν οι διαφημιστικές το τέλος των cookies;

Το τέλος των cookies είναι κοντά και οι marketers αναζητούν εναγωνίως τρόπους για να επιβιώσουν την επόμενη ημέρα. Πώς θα στοχεύσουν σε συγκεκριμένους καταναλωτές χωρίς τη βοήθεια ενός «οδικού χάρτη»;

Οι ειδικοί αναφέρουν πως αν και είναι δύσκολη αυτή η διαδικασία ωστόσο δεν είναι ακατόρθωτη. Χάρη στη υιοθέτηση νέων τεχνικών και με τη βοήθεια όχι μόνο της τεχνολογίας αλλά και των πολύτιμων συμμαχιών, η επόμενη ημέρα μπορεί να μην είναι τόσο δύσκολη όσο πιστεύουν αρκετοί. Ιδού κάποιες νέες τεχνικές που μπορούν να υιοθετηθούν για τη νέα χωρίς cookies εποχή.

Συλλέξτε πληροφορίες μέσα από τα κανάλια σας

Επειδή είναι όλο και πιο δύσκολη η παρακολούθηση των χρηστών στο Internet, τα brands θα πρέπει να εντείνουν τις προσπάθειές τους για τη συλλογή δεδομένων από τα δικά τους sites προκειμένου να δημιουργήσουν ένα προσωπικό και ανεκτίμητο αρχείο πληροφοριών βάσει του οποίου θα απευθύνονται στους πελάτες τους.

Δημιουργήστε συνεργασίες για να αξιοποιήσετε δεδομένα άλλων

Στην μετά cookies εποχή, το ρητό «η ισχύς εν τη ενώσει» είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Τα brands προκειμένου να επιβιώσουν θα πρέπει να δημιουργήσουν ισχυρές συμμαχίες με άλλες αντίστοιχες-ή και μη-εταιρίες προκειμένου να μπορούν να αξιοποιήσουν και τα δικά τους δεδομένα. Με τον τρόπο αυτό, θα δημιουργηθούν οικοσυστήματα πληροφοριών βάσει των οποίων, οι διαφημιστικές εταιρίες θα στοχεύουν στους καταναλωτές μόλις καταργηθούν τα cookies.

Εξατομικευμένα καταναλωτικά προφίλ

Αν εργάζεστε σε γυμναστήριο ίσως θα σας ενδιαφέρει περισσότερο μια διαφήμιση για τα πρωτεϊνούχα ροφήματα. Κάπως έτσι θα σκέφτονται οι διαφημιστές στη μετά cookies εποχή αναζητώντας τις ψηφίδες του παζλ που θα ενώνει τα κομμάτια των ενδιαφερόντων κάθε καταναλωτή. Δημιουργώντας με προσοχή ένα εξατομικευμένο προφίλ για κάθε καταναλωτή, θα μπορούν τα brands να στοχεύουν σε αυτόν με μεγαλύτερη επιτυχία λανσάροντας τα προϊόντα εκείνα που θα κερδίσουν το ενδιαφέρον του.