To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Δομικές αλλαγές ανακοίνωσε ο Levy

Publicis: Δομικές αλλαγές ανακοίνωσε ο Levy
Publicis: Δομικές αλλαγές ανακοίνωσε ο Levy

Σε αναδιάρθρωση της λειτουργίας του, που θα τεθεί σε ισχύ από τις αρχές του νέου έτους, προχωρά ο όμιλος Publicis, ο οποίος θα διαιρέσει τις ιδιοκτησίες του σε τέσσερις κόμβους, επικεντρωμένους σε δημιουργικό, media, digital/τεχνολογία και υπηρεσίες υγείας.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο chairman και CEO, Maurice Levy, η κίνηση αυτή επιδιώκει να τοποθετήσει στο επίκεντρο της λειτουργίας του ομίλου τις υπηρεσίες των πελατών. \"Η επιθυμία μας να αποτελέσουμε μια δύναμη που θαυμάζεται για την επιχειρηματική της μεταμόρφωση, μέσα από τον συνδυασμό δημιουργικότητας και τεχνολογίας, μας οδήγησε αυτή την απόφαση\" σχολίασε ο Levy, ενώ ο κάθε κόμβος θα διοικείται από έναν chief client officer. Οι τέσσερις officers θα αναφέρονται στη Laura Desmond, πρώην CEO της SMG, η οποία αναλαμβάνει καθήκοντα group chief revenue officer του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου.

Σύμφωνα με το σχέδιο, θα υπάρχουν οι ακόλουθοι κόμβοι: Publicis Communications με επικεφαλής τον Arthur Saddoun, Publicis Media με υπεύθυνο τον Steve King, Publicis.Sapient με επικεφαλής τον Alan Herrick και Publicis Healthcare με επικεφαλής τον Nick Colucci.

Κατά τα άλλα, ο Levy έκανε γνωστή τη δημιουργία του Publicis One, το οποίο θα διοικείται από τον Jarek Ziebinski, ενώ τόνισε πως ο όμιλος συγκεντρώνει το 90% των εσόδων του από 20, μόλις, χώρες. Στόχος του Publicis One είναι να προσελκύσει έσοδα πέρα από το group των χωρών αυτών.