Retail παιχνιδίων: Εκεί που η επικοινωνία «γιορτάζει» τις απόκριες..!
Στον αέρα οι καμπάνιες
Στον αέρα είναι από τις αρχές του Φεβρουαρίου οι καμπάνιες των γνωστών retailers παιχνιδιών οι οποίες κάθε χρόνο μας υπενθυμίζουν με τρόπο ευρηματικό την έναρξη της πιο διασκεδαστικής περιοδου του χρόνου!
Η καμπάνια του Μουστάκα δημιουργία της Solid Havas, παρουσιάζει την ποικιλία των αποκριάτικων στολών και υπενθυμίζει σε μικρούς και μεγάλους ότι οι απόκριες στα καταστήματα Μουστάκας θα τους μείνουν αξέχαστες.
Τα Jumbo επίσης πρωτοστατούν στο επικοινωνιακό ράλι των retailers παιχνιδιών με καμπάνια δύο ταινίων με πρωταγωνιστές ένα αγόρι και ένα κορίτσι αντίστοιχα, να πηγαίνουν στα Jumbo τραγουδώντας «Πάω Jumbo γιατί ήρθε καρναβάλι...», αγκαλιά με δυο jumbo σακκούλες πάνω σε σερπατίνες. Την καμπάνια υπογράφει η Pollen Advertising.
Τέλος το Comfuzio παρουσιάζει τροποποιημένο σποτ από την περσινή καμπάνια με παρουσίαση της γκάμας των αποκριάτικων στολών του με κεντρικό μήνυμα: «Όποια στολή και αν σκεφτείς..στο Comfuzio θα την βρεις!». To σποτ δημιούργησε το Comfuzio εσωτερικά σε συνεργασία με το Nickelodeon.
