ΣEE: Εντάσσεται και στο διεθνή φορέα αυτορρύθμισης ICAS
Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, ο αναγνωρισμένος φορέας αυτορρύθμισης στην Ελλάδα εντάσσεται και στο International Council for Ad Self-Regulation (ICAS) και ισχυροποιεί την παρουσία του πέρα και από την ευρωπαϊκή ένωση EASA.
Το ICAS είναι ο παγκόσμιος οργανισμός που προωθεί το υπεύθυνο marketing, μέσω της αυτορρύθμισης στη διαφημιστική αγορά. Μέλη του ICAS είναι 27 φορείς αυτορρύθμισης από όλο τον κόσμο (Β. Αμερική, Ν. Αμερική, Αυστραλία, Ασία, Αφρική και Ευρώπη), μαζί με αντιπροσωπευτικές ενώσεις του κλάδου, όπως το World Federation of Advertisers (WFA), η International Advertising Association (IAA), το European Publishers Council (EPC) και η Global Advertising Lawyers Alliance (GALA).
Ο Guy Parker, Πρόεδρος του ICAS και διευθύνων σύμβουλος της ASA UK, δήλωσε: «Με το ΣEE, η Ελλάδα διαθέτει ένα ισχυρό σύστημα αυτορρύθμισης, που αναγνωρίζεται από τις εθνικές ρυθμιστικές αρχές, που έχει αποδειχθεί ανθεκτικό και αποτελεσματικό και έχει προωθήσει την υπεύθυνη διαφήμιση στην Ελλάδα για σχεδόν δύο δεκαετίες. Το παγκόσμιο δίκτυό μας είναι περήφανο που το ΣEE εντάχθηκε ως νέο συνεργαζόμενο μέλος. Ανυπομονούμε για μια ισχυρή συνεργασία, που σίγουρα θα ωφελήσει το δίκτυό μας αλλά και την ανάπτυξη της παγκόσμιας διαφημιστικής αυτορρύθμισης».
Η Υβέτ Κοσμετάτου, Πρόεδρος του ΣΕΕ, δήλωσε: «Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με την ένταξη μας στο ICAS. Ως μέλος της European Advertising Standards Alliance (EASA) ήδη από το 2004, το ΣEE ήταν εκεί όταν γεννήθηκε το ICAS το 2016, φιλοξενώντας μάλιστα την 1η του Γενική Συνέλευση στην Αθήνα το 2017. Είναι τιμή μας να συμμετέχουμε στην ένωση των αξιόλογων συναδέλφων μας από ολόκληρο τον κόσμο και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε στενά για ένα ακόμη ισχυρότερο διεθνές σύστημα αυτορρύθμισης στη διαφήμιση».
