To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΣΕΕ: Επίσημη παρουσίαση του Influencer Marketing Standards Training (IMST)

ΣΕΕ: Επίσημη παρουσίαση του Influencer Marketing Standards Training (IMST)

Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) πραγματοποίησε τη Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2025 την επίσημη παρουσίαση του Influencer Marketing Standards Training (IMST), του μοναδικού προγράμματος εκπαίδευσης και πιστοποίησης για τη δεοντολογία στο influencer marketing στην Ελλάδα. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε content creators και έρχεται να απαντήσει στις ανάγκες μιας αγοράς που αναπτύσσεται ραγδαία και απαιτεί σαφή πρότυπα, διαφάνεια, υπευθυνότητα και επαγγελματισμό.

Την εκδήλωση παρακολούθησαν στη γεμάτη αίθουσα του Gazarte περισσότερα από 150 στελέχη από brands και agencies, καθώς και agents και content creators.

Κατά την παρουσίασή τους η Ελένη Δοντά, Γενική Διευθύντρια και η Αλίν Μπαρδισμπανιάν, Growth Strategy Advisor μίλησαν για τον κομβικό ρόλο του IMST στη δημιουργία ενός υπεύθυνου, αξιόπιστου και βιώσιμου οικοσυστήματος influencer marketing, ώστε να συνεχίσουν τα brands να επικοινωνούν και μέσα από αυτό το κανάλι με σεβασμό και υπευθυνότητα: «Το IMST αποτελεί στρατηγική επένδυση για τη βιωσιμότητα και την υπεύθυνη ανάπτυξη της αγοράς influencer marketing στην Ελλάδα. Στόχος είναι να δημιουργηθεί μια ισχυρή κοινότητα πιστοποιημένων content creators, με υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού, υπευθυνότητας και διαφάνειας, προς όφελος των brands, του ίδιου του κλάδου του influencer marketing και των καταναλωτών


H Κατερίνα Βλάχου, Πρόεδρος του ΣΕΕ μεταξύ άλλων τόνισε: «Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που υπερβαίνει τον παραδοσιακό ρόλο του ΣΕΕ, αλλά κρίθηκε αναγκαία.

Η αγορά αλλάζει με ταχύτητα, και η εμπιστοσύνη των καταναλωτών πρέπει να προστατευτεί. Είναι στο χέρι brands και agencies το IMST να μη μείνει ένα «nice to have» εργαλείο, αλλά να γίνει ένα απαραίτητο εφόδιο για τους δημιουργούς περιεχομένου και ένα μέσο εξασφάλισης για τις μάρκες

Ο Πρόεδρος του ΣΔΕ, Γρηγόρης Αντωνιάδης, δήλωσε: «Η εκπαίδευση των influencers δεν είναι τυπική διαδικασία – είναι υπεύθυνη επιλογή. Και η συνεργασία με πιστοποιημένους influencers δεν είναι μόνο ηθική υποχρέωση, είναι και επιχειρηματική ευκαιρία, καθώς προστατεύει τα brands

Από την πλευρά του, ο Χάρης Παριανός, Πρόεδρος της ΕΔΕΕ υπογράμμισε: «Το influencer marketing πλέον αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του marketing mix. Το IMST είναι μια «σφραγίδα ποιότητας» για τον creator και ταυτόχρονα μια εγγύηση για τα brands και τις διαφημιστικές. Οι διαφημιστικές εταιρίες, ως ο συνδετικός κρίκος μεταξύ brands και creators, έχουν την ευθύνη να διασφαλίζουν ότι οι συνεργασίες με influencers είναι ουσιαστικές, έντιμες και συμβατές με τις αρχές δεοντολογίας.»

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, έγινε ιδιαίτερη αναφορά στους Launching Partners, οι οποίοι αποτέλεσαν τον καταλύτη για την επιτυχή εκκίνηση του προγράμματος.

 Με τη στήριξή τους, το
IMST εξασφαλίζει:

- Συμμετοχή μεγάλου αριθμού creators.

- Υιοθέτηση κοινών κανόνων από brands και agencies.

- Ενιαία επαγγελματικά standards για ολόκληρο τον κλάδο.

TAGS: ΣΕΕ