ΣΕΕ: Ξεπέρασαν τους 100 οι πιστοποιημένοι Influencers του IMST
Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) ανακοίνωσε ότι το Influencer Marketing Standards Training (IMST) ξεπέρασε τους 100 πιστοποιημένους influencers, σχεδόν ενάμιση μήνα μετά το λανσάρισμά του στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά ενθαρρυντικό αποτέλεσμα, που δεν ήταν αναμενόμενο σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και επιβεβαιώνει τη δυναμική του προγράμματος, αλλά και την ανάγκη της αγοράς για κοινά πρότυπα, διαφάνεια και επαγγελματισμό στο influencer marketing.
To IMST|Influencer Marketing Standards Training είναι ένα πρωτοποριακό online training, που δημιουργήθηκε από το ΣΕΕ, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, για τους ίδιους τους content creators, με στόχο να τους δώσει τις βασικές γνώσεις, να τους εκπαιδεύσει και να τους εξοικειώσει με τους κανόνες που πρέπει να τηρούνται στο influencer marketing, ώστε να δημιουργούν πάντοτε υπεύθυνο διαφημιστικό περιεχόμενο.
«Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους Launching Partners / Partners του IMST, οι οποίοι με τη δέσμευση και την ενεργή κινητοποίησή τους συνέβαλαν καθοριστικά στη γρήγορη επίτευξη αυτού του σημαντικού ορόσημου. Η στήριξή τους αποδεικνύει έμπρακτα ότι brands και agencies μπορούν να λειτουργήσουν ως καταλύτες για τη διαμόρφωση ενός πιο αξιόπιστου οικοσυστήματος influencer marketing.
Πολλά μπράβο αξίζουν και στους 100 πρώτους content creators, που με την άμεση ανταπόκρισή τους δείχνουν το δρόμο προς την ωριμότητα και την υπευθυνότητα του κλάδου», δήλωσε η Ε. Δοντά Γεν. Διευθύντρια του ΣΕΕ
Ιδιαίτερα ενθαρρυντικό επίσης είναι το γεγονός ότι όλο και περισσότερες εταιρείες επικοινωνούν με το ΣΕΕ, εκφράζοντας την πρόθεσή τους να στηρίξουν το IMST. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνει ότι η αγορά αναγνωρίζει την αναγκαιότητα της πρωτοβουλίας, όχι μόνο σε επίπεδο εκπαίδευσης, αλλά και ως βασικό πυλώνα για τη συνολικότερη ενίσχυση της δεοντολογίας στο influencer marketing.
Λαμβάνοντας υπόψη τη θετική ανταπόκριση και με σκοπό τη διατήρηση της δυναμικής του προγράμματος, το ΣΕΕ παρατείνει τη δωρεάν εγγραφή στο IMST για δύο (2) επιπλέον μήνες. Βασικός στόχος παραμένει η πιστοποίηση του μεγαλύτερου δυνατού αριθμού influencers, ώστε να ενισχυθεί περαιτέρω η ποιότητα, η διαφάνεια και η αξιοπιστία των συνεργασιών στην αγορά.
Τους πιστοποιημένους content creators μπορείτε να δείτε εδώ.
