To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σημαντικότερο μέσο για τα brands ο κινηματογράφος

Σημαντικότερο μέσο για τα brands ο κινηματογράφος
Σημαντικότερο μέσο για τα brands ο κινηματογράφος

Ο Κινηματογράφος ασκεί την ισχυρότερη συνδυασμένη brand επιρροή από κάθε άλλο μέσο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε η μονάδα Digital Cinema Media της Milward Brown.

Η έρευνα συνέλεξε στοιχεία από 183 crossmedia case studies σε ολόκληρη την Ευρώπη, οι 88 εκ των οποίων προέρχονταν από το Ηνωμένο Βασίλειο, εξετάζοντας πώς λειτουργεί το κάθε μέσο πάνω σε πέντε μετρήσεις.

Ο κινηματογράφος υπερίσχυσε σε όλες τις μετρήσεις, πλην μιας. Συγκεκριμένα, αποτέλεσε το ισχυρότερο μέσο για την ενίσχυση της μνήμης ενός brand, με επιστροφή επένδυσης (ROI) στο 2,9% έναντι του 2,5% της τηλεόρασης. Επιπλέον, αποτέλεσε το καλύτερο μέσο ως προς τη δημιουργία δεσμών αγάπης, με ROI στο 2,4% έναντι 1,4% της τηλεόρασης και 1,1% του Τύπου.

Ακολούθως, ο κινηματογράφος συμβάλλει περισσότερο από κάθε άλλο μέσο στη διαφοροποίηση των brands με ROI 2,9%, ενώ αποτελεί και το καλύτερο μέσο για τη μετατροπή του κοινού σε πελάτες (ROI 3,6%). Η μοναδική μέτρηση που βρέθηκε δεύτερος (με ROI 1,4%), ήταν αυτή για το brand recommendation, στην οποία τα περιοδικά προηγήθηκαν με 1,7%.

Συνδυαστικά, ο κινηματογράφος αναδείχτηκε το ισχυρότερο μέσο της μελέτης, με ROI 2,4%, ακολουθούμενος από περιοδικά (1,7%) και Τηλεόραση (1,6%).