To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Skoda: Spec για τον CRM λογαριασμό

Skoda: Spec για τον CRM λογαριασμό
Skoda: Spec για τον CRM λογαριασμό

Η Skoda, ένα από τα brands αυτοκινήτου που ανήκουν στον όμιλο Volkswagen, προχωρά σε αναθεώρηση του CRM λογαριασμού της. Η μάρκα συνεργάστηκε για τον σκοπό αυτό με την AIS London τα 14 τελευταία χρόνια.

Η νέα εταιρεία που θα επιλεγεί, θα επιχειρήσει να συμβάλει στην ανάκτηση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης, έπειτα από το σκάνδαλο που ξέσπασε με τη μητρική Volkswagen και το οποίο επηρέασε σε πρώτη φάση περί τα 11 εκατομμύρια οχήματα. Το 2013 η AIS London είχε λανσάρει μια direct marketing καμπάνια για το τμήμα οικονομικών της Skoda.

Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία αυτοκινήτων προσέλαβε τον περσινό σαν βασική διαφημιστική της συνεργάτιδα στην Ευρώπη τη Fallon. Μέχρι τότε, η Fallon ήταν υπεύθυνη για τη διαφήμιση στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ το ευρωπαϊκό κομμάτι πέρασε σε εκείνη, έπειτα από τη νίκη της σε spec με συμμετέχουσες τις Leagas Delaney και 18 Feet & Rising. Για το σκοπό αυτό εξάλλου η διαφημιστική άνοιξε γραφείο στην Πράγα. Υπεύθυνη για το media planning της Skoda είναι η MediaCom.