Spec 476.000 ευρώ από τον Δήμο Πειραιά

Ο Δήμος Πειραιά προκήρυξε διαγωνισμό με budget 476.100 ευρώ για το έργο «Δράσεις Ευαισθητοποίησης και Δημοσιότητας Ολοκληρωμένου Προγράμματος Γωνιών Ανακύκλωσης Δήμου Πειραιά».
Αντικείμενο της σύμβασης είναι οι Δράσεις Ευαισθητοποίησης και Δημοσιότητας του Ολοκληρωμένου Προγράμματος Γωνιών Ανακύκλωσης Δήμου Πειραιά, που περιλαμβάνουν Στρατηγικό Σχέδιο Επικοινωνίας και Σχέδιο Δράσεων, Σχεδιασμό Πλάνου Μέσων για ΜΜΕ, Διαδίκτυο και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Media plan & Digital Media Plan), Δημιουργικά και Παραγωγή υλικών προβολής, Προβολή σε ΜΜΕ και Προβολή σε διαδίκτυο και σε social media, Προωθητικές Ενέργειες Προβολής και Δημοσιότητας, Έρευνες Κοινής Γνώμης, συνολικής χρονικής διάρκειας 12 μηνών
Το αντικείμενο της σύμβασης αναλύεται σε έξι (6) Δράσεις:
• Δράση 1: Στρατηγικό Σχέδιο Επικοινωνίας και Σχέδιο Δράσεων
• Δράση 2: Σχεδιασμό Πλάνου Μέσων για ΜΜΕ, διαδίκτυο και social media (Media plan & Digital Media Plan)
• Δράση 3: Παραγωγή υλικών προβολής
• Δράση 4: Προβολή σε ΜΜΕ
• Δράση 5: Προβολή στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
• Δράση 6: Προωθητικές Ενέργειες Προβολής και Δημοσιότητας
• Δράση 7: Έρευνες κοινής Γνώμης
Προσφορές υποβάλλονται μέχρι την Παρασκευή 24 Μαρτίου και ώρα ώρα: 14:00.