To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

«Συνάντηση κορυφής»… από τη FOX & WOLF

«Συνάντηση κορυφής»… από τη FOX & WOLF
«Συνάντηση κορυφής»… από τη FOX & WOLF

Λένε ότι ο Αύγουστος στην Ελλάδα είναι ο κατεξοχήν μήνας διακοπών. Για τους ανθρώπους της Fox & Wolf o φετινός Αύγουστος ήταν ιδιαίτερα μακρύς αλλά ταυτόχρονα και δημιουργικός. Η συμφωνία της Ferrero Greece με τη γαλακτοβιομηχανία «Όλυμπος» για τη διανομή των προϊόντων ψυγείου Kinder (Kinder Γαλακτοφέτες, Kinder Pingui & Kinder Maxi King) στα σημεία πώλησης είναι γεγονός. Η προοπτική έναρξης της συνεργασίας την 1η Σεπτεμβρίου επιτάχυνε τη δρομολόγηση των εκδηλώσεων παρουσίασής της στα επιτελικά στελέχη και το προσωπικό πωλήσεων των δύο εταιρειών.

Οι εκδηλώσεις

Η «συνάντηση κορυφής», όπως υπενθυμίζει και ο κεντρικός τίτλος της ενέργειας είχε ήδη προγραμματιστεί από τα τέλη Ιουλί- ου για τις αρχές Σεπτεμβρίου, με δύο εκδηλώσεις σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα στις αίθουσες των κεντρικών ξενοδοχείων Hyatt και Ledra Marriott, στις 7 & 15 Σεπτεμβρίου αντίστοιχα. Σχολιάζοντας το tagline της ενέργειας ο Country manager της Ferrero Greece κ. Frederic Coti είχε δηλώσει ότι: «το ‘’συνάντηση κορυφής’’ περιλαμβάνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που οδήγησαν σε συνεργασία τις δύο εταιρείες. Το περιβάλλον, το μέγεθος και το κύρος των δύο εταιρειών, τη φιλοσοφία, καθώς και το όραμα που προκύπτει από τον στόχο της συνεργασίας». Οι εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν με απόλυτη επιτυχία και στο πλαίσιο της υλοποίησής τους τα στελέχη της Ferrero Greece κ.κ. Σπύρος Ευσταθίου - Διευθυντής πωλήσεων, Χριστίνα Γαϊτάνη - Brand manager & Κωνσταντίνος Δαγκλής - Trade marketing manager, παρουσίασαν τη φιλοσοφία, τα προϊόντα και τους στόχους συνεργασίας στα στελέχη και το προσωπικό του δικτύου πωλήσεων της εταιρείας «Όλυμπος».

Η μεγάλη πρόκληση

Όπως σημείωσε ο γενικός διευθυντής της Fox & Wolf κ. Γιάννης Ζαπάντης«το συγκεκριμένο project αποτέλεσε για την εταιρεία μας μία μεγάλη πρόκληση. Ο συνδυασμός του πιεσμένου χρονοδιαγράμματος υλοποίησης του έργου με τις υψηλές προδιαγραφές που από κοινού θέσαμε με τα στελέχη της Ferrero Greece ανέβασαν τον δείκτη δυσκολίας για την υλοποίηση του έργου σε πρωτοφανή επίπεδα. Αν συνυπολογίσει κανείς και το γεγονός ότι ο Αύγουστος αποτελεί ένα νεκρό μήνα για την αγορά μας, τότε η πρόκληση γίνεται μεγαλύτερη και οι συνθήκες εργασίας με σκοπό την επίτευξη του στόχου μοιάζουν με ανάβαση στην υψηλότερη κορυφή του Oλύμπου. Παρ’ όλα αυτά, είναι μέρος της φιλοσοφίας μας να πραγματοποιούμε προωθητικές ενέργειες που χαρακτηρίζονται από καινοτόμα στοιχεία, δυναμικό περιεχόμενο και να ταυτίζονται με επιλογές στρατηγικής σημασίας για τον πελάτη. Για τη Ferrero Greece βγάλαμε από το δημιουργικό μας οπλοστάσιο μία σειρά από ιδέες που ο πελάτης αγκάλιασε και υποστήριξε, μέχρι και την υλοποίηση, με μεγάλο ενθουσιασμό».

Καινοτομίες

Η πολυμορφική σκηνογραφική διακόσμηση διαμορφωμένη σε πολλαπλά επίπεδα, το 3D animation εισαγωγικό βίντεο της εκδήλωσης, το 2D application με τις εφαρμογές merchandising plan των προϊόντων ψυγείου Kinder είναι μερικές από τις καινοτόμες ιδέες που εφαρμόστηκαν κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων. Ιδέες που βοήθησαν στη διαμόρφωση μιας γρήγορης και ενδιαφέρουσας ροής περιεχομένου, κερδίζοντας παράλληλα τα κολακευτικά σχόλια των παρευρισκομένων για την επιτυχημένη και άρτια εκτέλεσή τους.

Το concept

Σημαντικό ρόλο βέβαια έπαιξε το concept πάνω στο οποίο στηρίχθηκε η δομή και το περιεχόμενο των εκδηλώσεων. Το Key Visual διαμορφώθηκε από την αρμονική συνύπαρξη του branding των δύο εταιρειών. Το δημιουργικό περιεχόμενο ακολούθησε την ενέργεια και τη ζωντάνια που πρόσφερε η έμπνευση για την ύπαρξη στοιχείων που να προσδίδουν κίνηση στο περιβάλλον δημιουργικής δράσης. Η χαρακτηριστική κίνηση (πτώση) σε εξέλιξη του  προϊόντος «Kinder Γαλακτοφέτες» σ’ ενα διαμορφωμένο εξωτερικό περιβάλλον συντήρησης των προϊόντων Kinder στο key visual, είναι ένα από τα δυναμικά σημεία που ακολουθεί η δημιουργική προσέγγιση, ως φυσικό επακόλουθο του πλαισίου συνεργασίας των δύο εταιρειών.

Ο project manager της ενέργειας Φίλιππος Μπεσίνης, σημειώνει: «Χρησιμοποιήσαμε στο δημιουργικό κάποια στοιχεία υπερβολής, προσπαθώντας να δημιουργήσουμε μέσω της χρήσης cartoon στοιχείων μία ελεγχόμενη δραματοποίηση του concept. Σκοπός μας η ανάδειξη των κοινών στοιχείων μεταξύ των δύο εταιρειών που τις οδήγησαν τελικά σε συνεργασία». Το key concept της ενέργειας εφαρμόστηκε με τις αντίστοιχες προσαρμογές τόσο στη σκηνογραφία της εκδήλωσης όσο και στο 3D introductory video που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της εκδήλωσης. Ήταν εξαρχής δεδομένο λόγω και του εκπαιδευτικού ρόλου που περιείχε το κομμάτι των παρουσιάσεων, ότι η Ferrero Greece είχε αποφασίσει να υποστηρίξει και δημιουργικά τη στρατηγική της απόφαση για συνεργασία με την εταιρεία «Όλυμπος». Κι επειδή «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός», η ιδέα του εισαγωγικού 3D animation video σε συνέργεια με τη σκηνογραφία της εκδήλωσης -καθώς είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ο προσκεκλημένος εισερχόμενος στην αίθουσα- διαμόρφωνε εξαρχής την κατάλληλη ψυχολογία στους παρευρισκομένους. Παράλληλα ικανοποιούσε την επιθυμία της Ferrero Greece να μετατρέψει μία τυπική παρουσίαση σε event ουσιαστικής γνωριμίας μέσα σε ένα κλίμα εορταστικής ατμόσφαιρας, αισιοδοξίας και φιλικής διάθεσης.

Το 2D application

Στη «συνάντηση κορυφής» επιχειρήθηκε και άλλη μία ριζοσπαστική εφαρμογή στον τομέα παρουσιάσεων, της κατηγορίας υπηρεσιών συνεδριακού marketing. Για την καλύτερη ενημέρωση των συνεργατών του τμήματος πωλήσεων της εταιρίας «Όλυμπος», πραγματοποιήθηκε γραφιστική απεικόνιση με χρήση flash τεσσάρων εφαρμογών περιήγησης σε εικονικό περιβάλλον αγοράς. Η κάθε εφαρμογή αφορούσε και ένα συγκεκριμένο τύπο ψυγείου σε μικρό ή μεγάλο σημείο πώλησης. Με τη βοήθεια του 2D application ο ομιλητής παρουσίαζε την εφαρμογή του merchandising plan των προϊόντων ψυγείου Kinder, σύμφωνα με τη πρόβλεψη κωδικών αλλά και ποσοτήτων που απαιτούνται ανά σημείο πώλησης.

Οι συμπληρωματικές ενέργειες

Δεν θα πρέπει να παραλειφθεί ότι σε μία τέτοια προωθητική ενέργεια εκτός από τα πρωταγωνιστικά στοιχεία, το event management plan συμπληρώνεται από μία σειρά θεμάτων συνεργασίας, όπως οι υπηρεσίες φιλοξενίας, εστίασης, υποδοχής, διαμονής, ασφάλειας, ασφάλισης, μεταφορικών, promotion - testings, merchandising, προμήθειας πρώτων υλών -εξοπλισμού, logistics, τεχνικής κάλυψης, δημοσιότητας - δημοσίων σχέσεων. Θέματα εξίσου σημαντικά για την άρτια διεξαγωγή του project και τα οποία διαμορφώνουν την πραγματική εικόνα για το μέγεθος της ενέργειας.

H αισιοδοξία

Όμως το κυριότερο συμπέρασμα που προκύπτει από την υλοποίηση του έργου είναι -κατά το Γενικό Διευθυντή της Fox & Wolf κ. Γιάννη Ζαπάντη- «η αισιοδοξία που δημιουργεί η ανακοίνωση σε χαλεπούς καιρούς, μιας συμφωνίας στρατηγικής σημασίας μεταξύ δύο μεγάλων εταιρειών όπως η Ferrero Greece και ο “Όλυμπος”. Αυτό σημαίνει ότι ένα κομμάτι της αγοράς προσπαθεί και χαρίζει ελπίδες σε όλους όσοι πιστεύουμε στην παραγωγικότητα και την ανάπτυξη στη χώρα μας. Για το λόγο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πελάτη μας Ferrero Greece για την εμπιστοσύνη και την άψογη συνεργασία που είχαμε, αλλά κυρίως για το χαμόγελο που χάρισε σε περίοδο κρίσης στα 300 και πλέον άτομα (στελέχη, προσωπικό, συνεργάτες, προμηθευτές) που ενεπλάκησαν με την οργάνωση, επιμέλεια & υλοποίηση της ενέργειας».


Oι συντελεστές

Οι συντελεστές για τη Ferrero Greece


Renato Danna - Area Manager
Frederic Coti - Country Manager
Σπύρος Ευσταθίου - Δ/ντής Πωλήσεων
Χριστίνα Γαϊτάνη - Brand Manager
Κων/νος Δαγκλής - Trade Marketing Manager
Ξένια Λυροπούλου - Οικονομική Διεύθυνση

Η ομάδα της Fox & Wolf που εργάστηκε για τη «Συνάντηση κορυφής»

Concept : Γιάννης Φράγκος
Project Manager: Φίλιππος Μπεσίνης
Operations Executive: Γεωργία Κουτσομπέλη
Τμήμα Παραγωγής: Θέμης Μαλλιώρας, Παναγιώτης Ευρυπίδου
Σύμβουλος σκηνογραφίας: Σάσα Γαλιατσάτου
Τεχνικός Σύμβουλος: Θάνος Τσατσαμπάς
Art Direction: Εύη Παπαδημητρίου
Copywriter: Γιάννης Βλάχος
Διεύθυνση 3D animation: Nίκος Τσιμούρης
Διεύθυνση 2D application: Alejandro Cabrera
Illustrator: Κώστας Βιτάλης
Post production: The Film Group
Επιμέλεια Κατασκευών: Λεωνίδας Τσιανίκας
Επιμέλεια οπτικοακουστικού: Μελέτης Καριώτης
Γραφείο τύπου: Άλκης Στεφάνου
Οικονομική διεύθυνση: Νίκη Καρακώστα

TAGS: Marketing