To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Συνέχεια στη συνεργασία Fiat-J.Lo

Συνέχεια στη συνεργασία Fiat-J.Lo
Συνέχεια στη συνεργασία Fiat-J.Lo

Έπειτα από την επιτυχία του πρώτου μουσικού βίντεο «On the floor», το οποίο κατέγραψε πάνω από 415 εκατομμύρια επισκέψεις στο YouTube, η διάσημη Αμερικανίδα σταρ κυκλοφόρησε το νέο της βιντεοκλίπ του σίνγκλ «Papi» από το άλμπουμ «Love?» (Island Def Jam). Εκεί, για να κάνει μια γρήγορη απόδραση στους αμερικανικούς δρόμους, η καλλιτέχνιδα οδηγεί ένα Fiat 500. Η συνεργασία της Lopez με το αυτοκίνητο, οδήγησε σε ένα διαφημιστικό κλιπ 30 και 60 δευτερολέπτων. Πρόκειται για το τρέιλερ ενός μουσικού βιντεοκλίπ που προωθεί την κυκλοφορία, τόσο του τραγουδιού της Jennifer Lopez, όσο και της Pop έκδοσης του Fiat 500.

Ενώ η διαφήμιση προβλήθηκε στα εθνικά τηλεοπτικά δίκτυα των ΗΠΑ στις 6 Νοεμβρίου, η Fiat αποφάσισε να προβάλει ένα απόσπασμα του βιντεοκλίπ στο YpuTube την Τρίτη 8 Νοεμβρίου, συντονίζοντας άψογα την ποπ άποψη του βιντεοκλίπ και του αυτοκινήτου. Η διαφημιστική καμπάνια θα προβάλλεται online για 24 ώρες με μια διαδραστική διαδρομή που μέσω μιας σειράς από στιγμιότυπα διευκολύνει την εξερεύνηση μιας βασικής άποψης του βίντεο. Το νέο διαφημιστικό σποτ βασίζεται, συνεπώς, σε μια καινοτόμο προσέγγιση που αφενός απογειώνει την εγγυημένη απήχηση της σταρ στο μέγιστο και, αφετέρου παγιώνει τη νεανική και ποπ θέση του 500, τονίζοντας παράλληλα τη διεθνή του διάσταση.

TAGS: Marketing