To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τhinkdigital Group: Επιτυχές το πρώτο Content Marketing Lab

Τhinkdigital Group: Επιτυχές το πρώτο Content Marketing Lab
Με τη συμμετοχή της Taboola και διακεκριμένων εταιριών του χώρου σε ένα γεμάτο τετράωρο,  που ανάδειξε τις τάσεις και βέλτιστες πρακτικές του Content Marketing.

Περισσότεροι από 150 συμμετέχοντες κυρίως από το χώρο του e-commerce,παρακολούθησαν χθες, 13 Ιουνίου, το πρώτο Content Marketing Lab του ThinkDigital Group (ΤDG), στην Αθήνα. Ο στόχος της εκδήλωσης ήταν να  δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να επωφεληθούν από πρακτικές συμβουλές, τεχνικές και  λύσεις, που μπορούν να υιοθετήσουν άμεσα για να αυξήσουν το  RoI των Marketing ενεργειών τους.

Η θεματολογία αναπτύχθηκε σε δύο βασικούς άξονες:  Content Creation  και Content Distribution. Στα highlights της ημέρας: Αλέξης Πανταζής, Hellas Direct CEO, Γιώργος Γιαννακέας, Forky CMO και Νικόλας Παπαγιαννόπουλος, μοιράστηκαν μαθήματα και συμβουλές από τις Content Marketing ενέργειές τους. Ακολούθησαν ο Dominic Wyld, Account Director UK Publishers και η Αviva Schick, Sales Director της Taboola, της κορυφαίας εταιρίας στο Content Discovery και Amplification, που ξεκλείδωσαν τα στοιχεία επιτυχίας για αποτελεσματικό Content Distribution.

Οι βέλτιστες πρακτικές που παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση θα είναι σύντομα διαθέσιμες online. 

Η εκδήλωση είχε την υποστήριξη του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου GR.EC.A. και του Κέντρου Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας, Εξέλιξη.