To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads: Επτά σκέψεις για τo #IRunMarathon

#Timeliners_ads: Επτά σκέψεις για τo #IRunMarathon
#Timeliners_ads: Επτά σκέψεις για τo #IRunMarathon

Περίληψη για όποιον το έχασε: Η Εθνική Τράπεζα που συμμετέχει εδώ και χρόνια στον Μαραθώνιο της Αθήνας βγάζει μία καμπάνια που καλεί τον κόσμο να μοιραστεί μηνύματα στα κοινωνικά δίκτυα συνοδευόμενα από το hashtag #IRunMarathon και την υπόσχεση ότι θα διαθέσει για κάθε δημόσιο post με το εν λόγω hashtag 0,50 ευρώ για καλό σκοπό. Ο κόσμος αγκαλιάζει την ιδέα μέχρι που κάποιοι - και σωστά -διαβάζουν τους όρους συμμετοχής. Εκεί αναφέρεται ότι το αν θα γίνει τελικά η δωρεά εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια της Τράπεζας και το ότι υπάρχει ποσό ταβάνι, ήτοι 5000 ευρώ μάξιμουμ. Το θέμα παίρνει τεράστια αρνητική δημοσιότητα και τελικά η Τράπεζα τετραπλασιάζει το ποσό – τουλάχιστον έτσι λέει , γιατί ακόμα και τώρα Δευτέρα πρωί, οι όροι συμμετοχής δεν έχουν αλλάξει και παραμένει το ποσό στα 5.000 ευρώ.

Το ίδιο το ποσό των 5000 ευρώ μας προκαλεί  την υποψία ότι η ενέργεια δεν ξεκίνησε από την Τράπεζα αλλά από κάποια  εταιρεία που χειρίζεται διαφημιστικά τον λογαριασμό της. Δηλαδή δεν μπορούμε να φανταστούμε τον διαφημιζόμενο να καλεί την όποια διαφημιστική και να της λέει κάνε μου κάτι μεγάλο, αλλά έχω μέχρι 5.000 να δώσω και να επανέρχεται η διαφημιστική με μια ωραία ιδέα που είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα πετύχει στο κάλεσμα του κόσμου αλλά και ότι με τέτοιο ποσό που διατίθεται θα προκαλέσει τελικά ζημιά στον πελάτη της.

Πιο πιθανό βλέπουμε να πήγε proactively η διαφημιστική με αυτήν την ιδέα, πιστεύοντας σε αυτήν, ο διαφημιζόμενος  να μην είχε άλλο διαθέσιμο κονδύλι και προκειμένου να γίνει η δουλειά την έκανε υποτιμώντας τον κίνδυνο η δημοσιότητα να γίνει μπούμερανγκ.

Τι στο καλό συμβαίνει τελικά με όλα αυτά;

1.    Αναμφίβολα ο κόσμος έχει ευαισθητοποιηθεί κι είναι έτοιμος να βοηθήσει και στηρίξει ότι καλό γίνεται για τους άλλους, όσους θεωρεί ότι έχουν ανάγκη.
2.    Επίσης δεν υπάρχει τίποτα πιο εύκολο από το να ζητάς στον κόσμο να γράψει και μοιραστεί δημόσια κάτι που είναι για καλό σκοπό γιατί πρώτα από όλα αυτό τον κάνει να δείχνει καλός άνθρωπος. Κι αυτό είναι σπουδαίο κίνητρο.
3.    Μέσα σε όλες αυτές τις χιλιάδες καλών ανθρώπων ή ανθρώπων που θέλουν να φαίνονται καλοί υπάρχουν και άνθρωποι καχύποπτοι ή απλά άνθρωποι που δεν τους αρέσει να κοροϊδεύουν ή άνθρωποι που παρακολουθούν λεπτομερώς τι συμβαίνει στην αγορά και είναι έτοιμοι να γράψουν για αυτό.
4.    Είναι χαρακτηριστικό ότι τα άρθρα που ξεσκέπασαν την ενέργεια με τίτλους όπως ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΑΤΗ, Το Ξεβράκωμα της Εθνικής και άλλα τέτοια αναπαρήχθησαν δεκάδες φορές, αρκεί ένα google search για να δείτε τι εμφανίζεται στην αναζήτηση #IRunMarathon.
5.    Όταν υπάρχουν καλές ιδέες σαν αυτήν – γιατί η ιδέα είναι αναμφίβολα καλή , καλύτερα να τις προστατεύουμε ώστε όταν πουληθούν να πουληθούν σε οργανισμό που θα μπορεί να τις στηρίξει all the way.
6.    Θα μου πεις , μα είναι λίγα τα 5.000? Ε, αν ο οργανισμός ήταν μια μικρή εταιρεία, όχι, αλλά ο κόσμος που ξέρει ότι εδώ και πόσα χρόνια τραβάει μέρος από αυτά που τραβάει για να τα παίρνουν οι τράπεζες είναι τουλάχιστον γελοίο σαν ποσό.
7.    Τι έπρεπε να γίνει όταν έγινε η ζημιά; Μάλλον αυτό που έγινε, η αύξηση δηλαδή του ποσού αλλά και να άλλαζαν οι όροι συμμετοχής. Για την ιστορία τελικά έγιναν 40.000 Posts  κι η τράπεζα δηλώνει όπως θα προσφέρει 20.000 ευρώ.

Το αρχικό visual

\"\"
 
Το νέο visual

\"\"
 
Οι όροι συμμετοχής Δευτέρα 9/11 το πρωί, μετά το disaster

\"\"

Καλή εβδομάδα σε όλους!

TAGS: Marketing