To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads: Οι 10 καλύτερες λέξεις στα timelines

#Timeliners_ads: Οι 10 καλύτερες λέξεις στα timelines
#Timeliners_ads: Οι 10 καλύτερες λέξεις στα timelines

1. TED@Unilever: Έχουν και οι διαφημιζόμενοι ψυχή κι έχουν και TED. Μια εξαιρετική πρωτοβουλία ενός μεγάλου διαφημιζόμενου που από τις προηγούμενες δεκαετίες  βρίσκει πάντα τον κατάλληλο τρόπο να πρωτοπορεί τόσο σε σχέση με αυτά που σχεδιάζει και πωλεί όσο και με τον τρόπο που χειρίζεται το θέμα άνθρωπος και ανθρωπιά.

“We can create a brighter world by 2050 if we make sustainable living commonplace. We can make transformative progress. That’s why we’re all here”
— είπε μεταξύ άλλων ο Kees Kruythoff, πρόεδρος της  Unilever North America και διαβάστε πως τα insights που βγαίνουν από το ίδιο το προϊοντικό πορτφόλιο της εταιρείας μπορούν να το πετύχουν αυτό, εδώ

2. Known: Έχετε αναρωτηθεί που ανήκει όλο το περιεχόμενο που ανεβάζουμε τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και για λογαριασμό των πελατών μας στο διαδίκτυο; Δύο μέλη του indie web βρήκαν τον τρόπο να παρακάμψουν το πρόβλημα με ένα open source εργαλείο, το Known. Διαβάστε περισσότερα εδώ

3. Cartoonbombing: Γεννήθηκε στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2013 από τον David Troquier, illustrator και πρόκειται για doodles που λειτουργούν διαδραστικά με το περιβάλλον. Δείτε μερικά από αυτά εδώ. Ιδέες για ambient ads?

4. Mobile inspiration: Για retailers με 5 σπουδαία apps. Κλικ στη φωτό για περισσότερα

\"\"
 
5. Instagram book: Οδηγός για επιτυχημένες καμπάνιες στο instagram με βάση όσα έμαθε το instagram so far. Διαβάστε εδώ

6. Smart: Μια φανταστική ιδέα από το αυτοκίνητο που άλλαξε την οδήγηση στην πόλη (κλικ στη φωτό)

\"\"
 
7. Κρι Κρι: Τα παγωτά, από το Ads of The World

8. Atlas: Από το Facebook για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας των διαφημίσεων. Μάθετε περισσότερα εδώ

9. Oktoberfest: Στο Snapchat. Τι εννοείς δεν έχεις snapchat?

10. Apple: Αφήσαμε το καλύτερο για το τέλος. Τι λέγαμε την προηγούμενη εβδομάδα για την Apple και τους U2? Ε, λοιπόν ο δίσκος όχι απλά μπήκε με το έτσι θέλω αλλά δεν έβγαινε κιόλας αν κάποιος ήθελε να τον αφαιρέσει. Μετά από απαίτηση εκατοντάδων χιλιάδων εξαγριωμένων χρηστών που ΔΕΝ ήθελαν τον δίσκο στα iTunes τους ή θύμωσαν που κάποιος τον έβαλε εκεί χωρίς να τους ρωτήσει η Apple αναγκάστηκε κι έβγαλε ένα site που έδινε οδηγίες πώς να αφαιρέσει κανείς το άλμπουμ. Εδώ γελάμε

\"\"
 
Διαβάστε περισσότερα εδώ

Α! Μετά έβγαλε κι ένα κουμπί για να τα κάνει όλα πιο εύκολα?

Αυτά για να μαθαίνουμε πως ο κόσμος δεν μασάει πιά.

Καλή εβδομάδα κι αγάπη μόνο και μουσικές

TAGS: Marketing