To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads# Oscars2015 : Οι μάρκες στα social media

#Timeliners_ads# Oscars2015 : Οι μάρκες στα social media
#Timeliners_ads# Oscars2015 : Οι μάρκες στα social media

Μπορεί η τελετή των Oscars 2015 να μην είχε πολλά να πει στους περισσότερους ανθρώπους που την έβλεπαν ζωντανά και την σχολίαζαν στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά πολλές μεγάλες μάρκες ήταν εκεί και έδωσαν το \"παρών\", η κάθε μία με τον δικό της τρόπο.

Ας δούμε όσα μας τράβηξαν την προσοχή:

1.    NASA
H NASA έχει ομολογουμένως και λόγω του αντικειμένου της  έναν από τους πιο αβανταδόρικους λογαριασμούς στα κοινωνικά δίκτυα και δη στο Twitter.
Δείτε εδώ ένα αριστουργηματικό tweet που έκανε με αφορμή την βράβευση του Interstellar

\"\"

2.    PEPE Jeans India
Μπορεί να μην φορούσε ούτε ένας σταρ PEPE Jeans στο κόκκινο χαλί  αλλά οι social managers λογαριασμού της μάρκας στο Twitter βρήκαν τον τρόπο να μπουν έξυπνα στο timeline προωθώντας παράλληλα το αυθάδικο κι επαναστατικό positioning του λογαριασμού

\"\"

3.    OREO
Ένας από τους πιο δραστήριους λογαριασμούς στο Twitter με tailor made περιεχόμενο

\"\"

4.    LEGO
Πρωταγωνίστησαν στη τελετή λόγω των υποψηφιότητας του τραγουδιού της ταινίας The Lego Movie \"Everything Is Awesome\", με ευρηματικούς τρόπους μέσα στην αίθουσα και φυσικά στο timeline

\"\"

5.    Poland Is Here
Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει. Προσέξετε ποιος έχει κάνει RT το tweet

\"\"
 
6.    Amnesty UK
Απλά στην ώρα τους

\"\"

7.    Visit Britain
Κι αυτοί ξύπνιοι για να κάνουν το κατάλληλο tweet την κατάλληλη στιγμή. Πείτε το στο Visit Greece

\"\"

8.    Virgin
Σχολίαζε και μέσω του λογαριασμού του Richard Branson. Στο παρακάτω tweet ο Richard εμμένει στο γνωστό επιθετικό στυλ της Virgin – είμαστε Βρετανοί, εμείς και κανένας άλλος

\"\"
 
9.    Dove
Το Dove λάνσαρε το #speakbeautiful λίγο πριν ξεκινήσει η τελετή, δηλαδή εκεί που όλοι μιλάνε για την εμφάνιση των σταρ στο κόκκινο χαλί. Πρόκειται για μια καμπάνια που έχει σκοπό να βοηθήσει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο να αυξήσουν την αυτοεκτίμησή τους. Αυτό που συμβαίνει στο twitter από τη στιγμή που βγήκε η καμπάνια και μετά πραγματικά αξίζει αν μη τι άλλο πολλά - πολλά kudos.

Μεταξύ άλλων, κατά τη διάρκεια της τελετής τουιτάριζαν με infographics τις τάσεις μέσα στο hashtag με αφορμή τα Oscars.

Πολλοί διάσημοι αγκάλιασαν την πρωτοβουλία, η Reese Whiderspoon είναι μία από αυτές.

Δείτε τι συμβαίνει αυτήν την στιγμή με κλικ στην παρακάτω φωτό

\"\"

10.    Google
Αφήσαμε το καλύτερο για το τέλος. Τι θα μπορούσε να κάνει η Google για να τραβήξει όλα τα μάτια του timeline επάνω της κατά τη διάρκεια της τελετής με τον δικό της μοναδικό τρόπο; Απολαύστε με κλικ στη φωτό

\"\"

Από ελληνικής πλευράς και παρεκτός και χάσαμε κάτι παρόν με real time marketing ήταν μόνο το account της Media Markt που ξενύχτησε φιλότιμα σχολιάζοντας την τελετή στο hashtag #oscarsgr. Όλα τα tweets στο @MediaMarktGR

\"\"
 

TAGS: Marketing