#Timeliners_ads: Πέντε άρθρα για τον David Bowie
#Timeliners_ads: Πέντε άρθρα για τον David BowieΌπως ήταν αναμενόμενο ο θάνατος του David Bowie προκάλεσε αστραπιαία ένα τεράστιο κύμα άρθρων, αφιερωμάτων και αναρτήσεων στο διαδίκτυο που όμοιό του είχαμε να δούμε μόνο από μεγάλα κοινωνικά και πολιτικά γεγονότα της τελευταίας διετίας.
Ειδησεογραφικά, μουσικά και καλλιτεχνικά sites και media, καλλιτέχνες και απλοί άνθρωποι όλοι είχαν κάτι να πουν, γράψουν, μοιραστούν για αυτόν τον σπουδαίο καλλιτέχνη, το απόλυτο music - και όχι μόνον icon - της τελευταίας 45ετίας. Το ίδιο έκαναν και αρκετές μάρκες και διαφημιστικά μέσα.
Επιλέξαμε 5 άρθρα που γράφτηκαν με αφορμή τον θάνατό του και τα οποία αξίζει να διαβάσετε αν είστε διαφημιστής ή marketer.
1. ADVERTISING AGE
Ένα εξαιρετικό άρθρο που υμνεί αυτό που ήταν ο Bowie περισσότερο από κάθε τι άλλο: Μια υπέρλαμπρη δημιουργική ιδιοφυία. Καλογραμμένο, με πολλές πληροφορίες και πολλά λινκ που αξίζει να τα επισκεφθείτε ένα προς ένα, μπαίνει βαθειά στη ζωή του καλλιτέχνη και δημιουργού και σε κάνει στο τέλος, ακόμα κι αν δεν ήσουν ποτέ ιδιαίτερα φαν να τον θαυμάζεις και να θες να μάθεις κι αλλα για αυτόν. Διαβάστε το εδώ
2. Scholars and Rogues
Μια σύντομη αλλά πολύ περιεκτική ανάλυση πάνω στο γιατί ο David Bowie ήταν marketing genius με ιδιαίτερη αναφορά στο σχέση του με το content marketing.
Telegraph
Με τον επιβλητικό τίτλο ‘’David Bowie: \'the human equivalent of a Google search\' ‘’ η Telegraph μπαίνει μέσα στα γεγονότα και το πολυσχιδές έργο του καλλιτέχνη σε όλες του τις εκφάνσεις γράφοντας πραγματικά την ιστορία σαν ένα μάθημα marketing για προχωρημένους.
4. Popaganda.gr
To ελληνικό site που έκανε ένα από τα πληρέστερα αφιερώματα για τον Bowie σε ευρωπαϊκό επίπεδο δημοσίευσε μόλις εχτές ένα εξαιρετικό άρθρο του Παναγιώτη Μένεγου με τίτλο David Bowie: Ο Άνθρωπος που Πούλησε τον Κόσμο και Χρησιμοποίησε τον Θάνατο.
‘’ Δε θα μπορούσε να τα καταφέρει όλα αυτά, αν δεν υπηρετούσε συνεχώς με ευλαβική πειθαρχία Το Κόνσεπτ. Ο David Bowie υπήρξε ο Πιο Conceptual Καλλιτέχνης στην Ιστορία της Ποπ Κουλτούρας’’.
Διαφημιστές και marketers που ξέρετε από concept ή απλά λατρεύετε τη χρήση αυτής της λέξης με κάθε αφορμή και ευκαιρία, διαβάστε γιατί ακριβώς ισχύει η παραπάνω μεγάλη δήλωση εδώ
Αφήσαμε το κακό για τέλος. Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν με γελοίο αν όχι αηδιαστικό τρόπο τον θάνατο του Bowie. Δείτε τις χειρότερες διαφημιστικές προσεγγίσεις εδώ