To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το brand που λέγεται... Tim Howard!

Το brand που λέγεται... Tim Howard!
Το brand που λέγεται... Tim Howard!

Έπειτα από την εντυπωσιακή του εμφάνιση με τη φανέλα της Εθνικής ομάδας των ΗΠΑ στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας, ο Tim Howard ετοιμάζεται να αξιοποιήσει τη φήμη που απέκτησε. Ο 35χρονος τερματοφύλακας, που αγωνίζεται επίσης για την αγγλική Έβερτον, μονοπώλησε τα media έπειτα από το παιχνίδι των ΗΠΑ με το Βέλγιο και τώρα θέλει να εξαργυρώσει σε μετρητά (έχει ήδη χορηγικές συμφωνίες με Nike και McDonald’s) την πρωτοφανή δημοφιλία του. «Η αντίληψη των ανθρώπων για μένα έχει αλλάξει σημαντικά τις προηγούμενες εβδομάδες, ωστόσο εγώ δεν άλλαξα καθόλου» υποστηρίζει ο ίδιος, που αναζητά πλέον συμφωνίες με «πραγματικά καλές εταιρείες, που έχουν καλή φήμη». Όσο για τον ατζέντη του, Dan Segal της Wasserman Media Group, υποστήριξε πως ο πελάτης του έχει λάβει δεκάδες προτάσεων το αμέσως προηγούμενο διάστημα και πως είναι κοντά σε συμφωνία με τρεις εθνικούς διαφημιζόμενους. «Αναζητούμε πράγματα που σχετίζονται με την εικόνα του. Δεν αισθανόμαστε απελπισία για να δεχτούμε όλα όσα έρχονται» συμπλήρωσε.

Η άνοδος του Howard έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την περίπτωση του 22χρονου Βραζιλιάνου Neymar da Silva Santos Junior. Το Μουντιάλ του 2014 είχε χαρακτηριστεί σαν «δική του υπόθεση», ωστόσο αντί να οδηγήσει τη Βραζιλία στην κατάκτηση του τροπαίου μπροστά στο κοινό της, υπέστη τραυματισμό που θα τον κρατήσει κάποιες εβδομάδες εκτός δράσης. Η εξέλιξη αυτή, θέτει το μέλλον του Neymar, που τη φετινή χρονιά θα κερδίσει 16 εκατομμύρια δολάρια από χορηγίες, σε αμφιβολία. Μάλιστα, η αξία του brand του θα υποχωρήσει, αν δεν καταφέρει να βρει έγκαιρα τη φόρμα του.

Οι δυο διαφορετικές περιπτώσεις του Howard και του Neymar υπογραμμίζουν τα σημεία που προσέχουν τα brands εκείνα τα οποία θέλουν να επενδύσουν στον αθλητισμό. Έτσι, ενώ η συνεργασία με τον Howard αποτελεί καλή ευκαιρία την τρέχουσα περίοδο, μπορεί σύντομα να δει τη λάμψη του να ξεθωριάζει, καθώς η ηλικία του είναι προχωρημένη.

TAGS: Marketing