To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το καινοτόμο... αεροπορικό marketing!

Το καινοτόμο... αεροπορικό marketing!
Το καινοτόμο... αεροπορικό marketing!

Το safety video, που μπορεί να περνά αδιάφορο στην πλειοψηφία των επιβατών, αποτελεί σημαντικό και αναπόσπαστο τμήμα κάθε πτήσης ανεξαιρέτως. Παρόλα αυτά, οι ταξιδιώτες δεν παρακολουθούν σχεδόν ποτέ τα εκάστοτε βίντεο, κι αυτό γιατί δε διαθέτουν κανένα στοιχείο καινοτομίας ή διαφορετικότητας. Ποιος θα φανταζόταν πως σήμερα το πιο βαρετό κομμάτι της πτήσης θα καθήλωνε τους επιβάτες και θα τους έβαζε στη διαδικασία να παρακολουθήσουν τους κανόνες που πρέπει να τηρούνται πριν και κατά τη διάρκεια της πτήσης!

Η πάντα πρωτοπόρος Virgin America κάνει για ακόμη μια φορά τον κόσμο του marketing να μιλά γι’ αυτήν με τα καλύτερα λόγια. Μετά από τη μεγάλη επιτυχία του safety video της το 2007, επανέρχεται με ένα νέο βίντεο, αυτή τη φορά πιο θορυβώδες και εντυπωσιακό που θυμίζει χολιγουντιανό video clip (http://www.businessinsider.com/virgin-americas-awesome-flight-safety-video-2013-10).

Με τη βοήθεια του διάσημου σκηνοθέτη Jon M. Chu, αεροσυνοδοί και επιβάτες γίνονται ένα και παραδίδουν μαθήματα ασφαλείας χορεύοντας! Ένα από τα εντυπωσιακά σημεία του βίντεο είναι αυτό στο οποίο ένα κοριτσάκι ραπάρει δίνοντας οδηγίες για το πώς πρέπει να φορεθούν οι μάσκες οξυγόνου σε περίπτωση ανάγκης (http://adage.com/article/the-media-guy/watch-virgin-america-s-charming-exhausting-safety-video/244996/).

H Delta Airlines με τη σειρά της υιοθετεί ανάλογη στρατηγική marketing. Επιστρατεύει το χιούμορ, επιλέγοντας όμως να διατηρήσει πιο χαμηλούς τόνους. Σε βίντεο με τις οδηγίες ασφαλείας της Delta πρωταγωνιστεί ο Αη Βασίλης με τα ξωτικά του, ο Σκρουτζ και άλλοι ήρωες των Χριστουγέννων. Ένα από τα χιουμοριστικά σημεία του βίντεο είναι εκείνο όπου ο Αη Βασίλης τοποθετεί τη μάσκα οξυγόνου στο «μικρό» ξωτικό που κάθεται δίπλα του (http://www.adweek.com/adfreak/virgin-america-and-delta-take-flight-safety-videos-crazy-new-heights-153465).

Από την τριάδα της πρωτοτυπίας δε θα μπορούσε βέβαια να λείπει η Air New Zealand. Η Νέοζηλανδέζικη εταιρία εμπνεύστηκε από τη διάσημη τριλογία “Lord of the Rings ” και “Hobbit” με τους εκατοντάδες χιλιάδες θεατές, και δημιούργησε ένα νέο safety video (σε παλιότερα βίντεο της εταιρίας  πρωταγωνιστούν ο Richard Simmons (http://www.youtube.com/watch?v=3iaTEgoezNQ) και διάσημοι παίχτες του rugby(http://www.youtube.com/watch?v=iO5BFhWdgk4).

Εδώ, ξωτικά,  νάνοι, Χόμπιτ και μάγοι δίνουν τις απαραίτητες οδηγίες για μια ασφαλή πτήση. Η πόρτα του αεροπλάνου ανοίγει και μπαίνουμε στο μαγικό κόσμο των ξωτικών όπου υπάρχουν μάγοι με all star, Χόμπιτ που χρησιμοποιούν πιστολάκι και πολεμιστές με ipad και laptop (http://newsfeed.time.com/2012/11/28/air-new-zealand-releases-hobbit-themed-airline-safety-video/).

TAGS: Marketing