To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το Μάρκετινγκ στη Διαχείριση των Κρίσεων

Το Μάρκετινγκ στη Διαχείριση των Κρίσεων
Το Μάρκετινγκ στη Διαχείριση των Κρίσεων

Τα αποτελέσματα έρευνας για τον ρόλο του Μάρκετινγκ στη Διαχείριση Κρίσεων θα παρουσιαστούν και συζητηθούν σε ειδική εκδήλωση με τίτλο «Αναδεικνύοντας το ρόλο του Μάρκετινγκ στην  Αποτελεσματική Διαχείριση Οικονομικών Κρίσεων» την Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014, 18:00-21:00 στην αίθουσα ΕΡΜΗΣ του Ε.Β.Ε.Α.

Θέλοντας να συνεισφέρουν στην αναζήτηση των βέλτιστων πρακτικών για την αντιμετώπιση των δύσκολων οικονομικών συνθηκών που βιώνουν οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα, οι Επίκ. Καθηγητές Μάρκος Τσόγκας (Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστημίου Πειραιώς) και Πολίνα Παπασταθοπούλου (Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας-Εργαστήριο Μάρκετινγκ A.LA.R.M. του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών) εκπόνησαν επιστημονική μελέτη με τίτλο «Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάρκετινγκ σε Περιόδους Κρίσης: Η Ελληνική Εμπειρία και Πρακτική». Στόχο της μελέτης αποτέλεσε ή αποτύπωση των στρατηγικών που ακολουθούν οι επιχειρήσεις στην κρίση και η επίδραση τους κυρίως στις πωλήσεις και στα κέρδη τους.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης η διακεκριμένη καθηγήτρια Aysegül Ozsomer του Koç University της Κωνσταντινούπολης θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα αντίστοιχων ερευνών που διεξήχθησαν στην Τουρκία την τελευταία δεκαετία υπό την επιστημονική της επίβλεψη.  
 
Η εσπερίδα παρουσίασης των αποτελεσμάτων γίνεται με τη συνεργασία του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (Ε.Ι.Μ.) της Ε.Ε.Δ.Ε. και του Ε.Β.Ε.Α., ενώ χορηγός της εκδήλωσης είναι η ΕΛ.Α.Μ.

Η Direction αποτελεί Χορηγό Επικοινωνίας με τα adbusiness και businesstoday και Χορηγό Διαδικτυακής Επικοινωνίας με το advertising.gr.