To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το μεγάλο βήμα της ΙSOPLUS

Το μεγάλο βήμα της ΙSOPLUS
Το μεγάλο βήμα της ΙSOPLUS

Παρουσία και στα Βαλκάνια αποκτά η ελληνική εταιρεία φυσικών συμπληρωμάτων διατροφής και φυσικών καλλυντικών ISOPLUS, καθώς από τις αρχές Σεπτεμβρίου ξεκίνησε δραστηριότητα στη Βουλγαρία. Στόχος της διοίκησης της εταιρείας είναι η μελλοντική επέκταση στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και επόμενη αγορά -στόχος είναι αυτή της Ρουμανίας.

Η στρατηγική

Στο πλαίσιο αυτό, στις αρχές του μήνα η ISOPLUS ίδρυσε την ISOPLUS BG στη Βουλγαρία, χρησιμοποιώντας το νέο διεθνές λογότυπο της εταιρείας και έχοντας έτοιμες τις νέες της εγκαταστάσεις στη Σόφια. Αρχικά, η ISOPLUS αναλαμβάνει την αντιπροσωπεία των προϊόντων της Solgar και τη διανομή της σειράς myelements, με μελλοντικό σκοπό να εμπλουτίσει την γκάμα των προϊόντων και των εταιρειών που αντιπροσωπεύει. Βέβαια, θα πρέπει να σημειωθεί πως τα προϊόντα Solgar και η σειρά myelements αντιστοιχούν σε περισσότερα από 100 διαφορετικά προϊόντα, που έχουν σαν στόχο να βοηθήσουν σε μια ισορροπημένη διατροφή και να συνδράμουν την προσπάθεια για προαγωγή της υγείας και της ευεξίας του ανθρώπου.

Όλα τα προϊόντα θα διατίθενται από επιλεγμένα φαρμακεία, στο πλαίσιο αφενός της πολιτικής της εταιρείας για αυστηρή συμμόρφωση με το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο στη Βουλγαρία, αφετέρου της προσπάθειας διασφάλισης της ποιότητας των προϊόντων της. Με αυτή την κίνηση η ISOPLUS βάζει τα θεμέλια για την έναρξη της εξαγωγικής της δραστηριότητας, με το σχετικό πλάνο να προβλέπει τη μελλοντική επέκταση στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων. Επόμενος σταθμός είναι η Ρουμανία και όπως επισημαίνεται από τη μητρική εταιρεία, «στόχος είναι η ISOPLUS να γίνει μια από τις μεγαλύτερες δυνάμεις στον κλάδο των συμπληρωμάτων διατροφής στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης».

Το λανσάρισμα

Το επίσημο λανσάρισμα των νέων εγκαταστάσεων της ISOPLUS στη Σόφια πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες από τα στελέχη της εταιρείας, σε μια ειδική εκδήλωση με προσκεκλημένους σημαντικούς εκπροσώπους της τοπικής αγοράς και φορέων της χώρας. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τα στελέχη της εταιρείας παρουσίασαν το όραμα και το στρατηγικό πλάνο της ανεξάρτητης εταιρείας ISOPLUS BG για τη βουλγαρική αγορά, καθώς και το διαφημιστικό πλάνο για το τελευταίο δίμηνο του 2012. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Γιώργος Κωτσιόπουλος, CEO και ιδρυτής της εταιρείας, περιέγραψε στους παρευρισκόμενους το όραμα και τη φιλοσοφία της εταιρείας. Όπως σημείωσε, έχει να κάνει με την υιοθέτηση και τη διατήρηση ενός υγιούς τρόπου ζωής, μέσα σε ένα ευρύτερο πλαίσιο ευεξίας, μέσα από συστηματική δέσμευση και αφοσίωση σε μια ισορροπημένη διατροφική προσέγγιση. «Πιστεύω πως μπορούμε να εμπνεύσουμε στους καταναλωτές μια καθημερινή διατροφική συνείδηση και να εκπαιδεύσουμε τους συνεργάτες και πελάτες μας, με απόλυτο στόχο την προώθηση μιας καλύτερης ποιότητας ζωής για όλους» ανέφερε χαρακτηριστικά. «Το brand μας αντιστοιχεί σε μια φιλοσοφία υγιεινού και υπεύθυνου τρόπου ζωής, που ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις προκλήσεις, που οι σύγχρονοι και δραστήριοι άνθρωποι αντιμετωπίζουν. Ειδικά, σήμερα, που το σώμα μας υποβάλλεται στο στρες και την εξάντληση των καθημερινών δραστηριοτήτων και του φόρτου εργασίας, η θωράκισή μας με φυσικά συμπληρώματα διατροφής αποτελεί την καλύτερη επιλογή που μπορούμε να κάνουμε για να γίνουμε πιο χαρούμενοι και πιο υγιείς» κατέληξε.

Από τη μεριά του ο Δημήτρης Μπερτζελέτος, κλινικός διαιτολόγος - διατροφολόγος, σημείωσε πως αν και μια ιδανική καθημερινή πρόσληψη τροφής θα προσέφερε όλα τα αναγκαία για μια βέλτιστη υγεία θρεπτικά συστατικά, εντούτοις οι έρευνες δείχνουν πως το σημερινό φαγητό είναι 60%-80% λιγότερο πλούσιο σε βασικά διατροφικά στοιχεία, όπως βιταμίνες και μέταλλα. Επίσης, το περιεχόμενό του σε προβιοτικά έχει μειωθεί κατά 1000 σε σύγκριση με τη δεκαετία του 1950. Υποστήριξε πως «παράγοντες όπως το στρες, η κατάσταση της υγείας, η συνταγογραφούμενη φαρμακευτική αγωγή, η επιλογή φαγητού και ακόμη και ο τρόπος που το φαγητό δημιουργείται ή ετοιμάζεται, επηρεάζουν το επίπεδο των θρεπτικών συστατικών, που ο οργανισμός μπορεί να επεξεργαστεί σε καθημερινή βάση. Σε αυτό το πλαίσιο, η Solgar προσφέρει, μεταξύ άλλων, υγρή μορφή βιταμίνης E και D για ανθρώπους με δυσκολία στην κατάποση, Βήτα γλυκάνες, Βιταμίνες Bήτα, Φυσική Βιταμίνη E (με αναμεμιγμένες τοκοφερόλες) και C σε δύο πολύ δραστικές μορφές, φυτοσυστατικά (phytonutrients) και botanicals, Αμινοξέα κ.λπ., που μας προσφέρουν όλα τα απαραίτητα και μας κάνουν να νιώθουμε και να φαινόμαστε υπέροχα. Τα προϊόντα Solgar ακολουθούν αυστηρά κατασκευαστικά πρότυπα και ως εκ τούτου υπόσχονται ασυμβίβαστο ποιοτικό έλεγχο» κατέληξε.

Όπως σημειώθηκε, η ISOPLUS θα παρουσιάσει στην αγορά της Βουλγαρίας και τη myelements, την premium σειρά συμπληρωμάτων διατροφής, που έχει αναπτύξει ύστερα από 26 χρόνια σημαντικής εμπειρίας στον χώρο. Αρχικά, η myelements θα προσφέρει μόνο ένα προϊόν από την γκάμα της στη γείτονα χώρα. Πιο συγκεκριμένα, διαθέσιμο σε πρώτη φάση θα είναι το συμπλήρωμα διατροφής Krill Omega-3, που προσφέρει ιχθυέλαιο από το κριλ της Ανταρκτικής Euphausia Superba, μια καθαρή φυσική πηγή πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Σύντομα, όμως, αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλα προϊόντα από αυτή τη σειρά.


Who is who

ISOPLUS

Η ISOPLUS Α.Ε. επιδεικνύει 26 χρόνια εμπειρίας και αριστείας στην αντιπροσώπευση, διανομή και προώθηση φυσικών συμπληρωμάτων διατροφής στην Ελλάδα, κατέχοντας ηγετική θέση στην ελληνική αγορά μέσω ενός εκτεταμένου δικτύου πωλήσεων. Σήμερα η ISOPLUS συνεχίζει να αναπτύσσεται στην ελληνική αγορά, καθώς αντιπροσωπεύει 4 κορυφαίους οίκους του εξωτερικού, αναπτύσσει τη μοναδική δική της σειρά φυσικών συμπληρωμάτων διατροφής, συνεργάζεται με 8.000 φαρμακεία και καταστήματα υγιεινής διατροφής σε όλη την Ελλάδα, απασχολεί 55 εξειδικευμένα στελέχη και αναπτύσσει τις εξαγωγικές της δραστηριότητες.

Solgar
Η Solgar ιδρύθηκε το 1947 στο Lower Manhattan των ΗΠΑ, με πρωταρχικό σκοπό την παρασκευή και διάθεση φυσικών συμπληρωμάτων διατροφής υψηλής ποιότητας στους καταναλωτές. Παράγοντας πάνω από 450 προϊόντα, με παρουσία σε πάνω από 50 χώρες και με πάνω από 60 χρόνια αριστείας και πρωτοπορίας, το όνομα της Solgar έγινε συνώνυμο των φυσικών συμπληρωμάτων διατροφής.

Μyelements
Με τη βοήθεια της επιστήμης της διατροφής, της φύσης και με την εμπειρία 26 χρόνων στην αγορά των φυσικών συμπληρωμάτων διατροφής, η ISOPLUS έχει δημιουργήσει την πρώτη δική της σειρά φυσικών συμπληρωμάτων, τη σειρά myelements, η οποία αντιπροσωπεύει τη φιλοσοφία και το όραμα της εταιρείας για την προαγωγή της υγείας και της ευεξίας του ανθρώπου. Σκοπός της myelements είναι να δημιουργεί και να προσφέρει προϊόντα τα οποία μπορούν να εξισορροπήσουν τις αρνητικές συνέπειες και επιπτώσεις του σύγχρονου τρόπου ζωής και που βοηθούν να έχει κανείς μια καλύτερη ζωή και φυσική ισορροπία, ώστε να μπορεί να απολαμβάνει ακριβώς αυτά τα αγαθά του σύγχρονου τρόπου ζωής.

TAGS: Marketing