
Υπ. Τουρισμού: Επίσκεψη της Όλγας Κεφαλογιάννη στη Νότια Κορέα
Η υπουργός Τουρισμού έθεσε ως προτεραιότητα την περαιτέρω ανάπτυξη της συνδεσιμότητας μεταξύ των δύο χωρών, σε σχετική εκδήλωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ υπουργός Τουρισμού έθεσε ως προτεραιότητα την περαιτέρω ανάπτυξη της συνδεσιμότητας μεταξύ των δύο χωρών, σε σχετική εκδήλωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε συνολική προσφορά 241.477,60 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 28 σελίδες του αφιερώματος που κυκλοφόρησε στην έντυπη μορφή του GEO περιλαμβάνονται πολυσέλιδα αφιερώματα στη Χίο, την Πάτμο και σε πολλά μικρά αυθεντικά νησιά των Κυκλάδων, όπως και ένα δισέλιδο αφιέρωμα σε έξι κοντινά νησιά της Αθήνας (Κέα, Κύθνος, Αίγινα, Αγκίστρι, Πόρος και Ύδρα).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα περιελάμβανε επισκέψεις σε παραδοσιακούς οικισμούς, οινοποιεία, αρχαιολογικούς χώρους, αγροτουριστικές μονάδες, καθώς και επαφές με τοπικούς επιχειρηματίες και φορείς του τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της συμμετοχής του ΕΟΤ ήταν η περαιτέρω ενίσχυση της εικόνας της χώρας μας στη βρετανική αγορά ως σύγχρονου, βιώσιμου και αυθεντικού τουριστικού προορισμού υψηλής αξίας και η εμβάθυνση της συνεργασίας με βασικούς Βρετανούς stakeholders.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτρατηγική ανάπτυξη με άξονα την “Αθέατη Ελλάδα”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις 11 Ιουνίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Υπηρεσία Εξωτερικού του ΕΟΤ Ρουμανία, σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Σάμου, διοργάνωσαν δημοσιογραφικό ταξίδι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος του fam trip, που διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας σε συνεργασία με την τοπική Ένωση Ξενοδόχων και ξενοδοχειακό συγκρότημα, ήταν να ενισχυθεί η εικόνα της Σαντορίνης στη βρετανική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμός για την προβολή του τουριστικού προϊόντος της χώρας και την περαιτέρω ενίσχυση της αναγνωσιμότητας της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔράσεις τουριστικής προβολής 2025-2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο: «Athens 365: Η Αθήνα ως βιωματικός τουριστικός προορισμός καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory