
Διαγωνισμός 17 εκατ. ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής
Δράσεις τουριστικής προβολής 2025-2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔράσεις τουριστικής προβολής 2025-2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο: «Athens 365: Η Αθήνα ως βιωματικός τουριστικός προορισμός καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την προώθηση του τουρισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπηρεσίες συμβούλου δημοσιότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σύσταση του DMMO «VisitPeloponnese» θα διασφαλίσει τη σταθερότητα και τη συνέχεια στην υλοποίηση των τουριστικών πολιτικών της περιοχής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Υπουργός Τουρισμού, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, συναντήθηκε σήμερα με την Αυτού Υψηλότητα Σεΐχη Ahmed bin Saeed Al Maktoum
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού για τη βιώσιμη ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού αναφέρθηκε στο 10ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών η Υπουργός Τουρισμού κατά τη διάρκεια συζήτησης με τον Πρόεδρο και Διευθυντή Σύνταξης του διεθνούς φήμης media brand Monocle.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση με τίτλο «Μια βραδιά ανθρωπιάς και πολιτισμού στη Λέσβο» από την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Υπουργός Τουρισμού υπογράμμισε τη διεθνή αναγνώριση που έχει επιτύχει το ελληνικό κρασί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕιδική εκδήλωση που διοργάνωσε στις 18 Μαρτίου στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας η Υπηρεσία ΕΟΤ Σερβίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο ευρύτερου διαγωνισμού του Υπουργείου Τουρισμού ύψους 1,5 εκατ. ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory