To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

1,2 εκατ. ευρώ για την προβολή της Πελ/νήσου

1,2 εκατ. ευρώ για την προβολή της Πελ/νήσου
Το Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου ενέκρινε σε πρόσφατη συνεδρίασή του το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το 2020, συνολικού προϋπολογισμού έως 1.200.000 ευρώ.

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας για το έτος 2020 επενδύει στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Πελοποννήσου. Η κεντρική ιδέα του προγράμματος είναι «Προορισμός: Πελοπόννησος - 12μήνες» και βασίζεται στους εξής θεματικούς άξονες: Αγροδιατροφή, Φύση - Περιηγήσεις - Αγροτουρισμός, Πολιτισμός - Ιστορία, Ορθοδοξία - Προσκυνηματικοί Τόποι - Παράδοση, Δραστηριότητες - Περιπέτεια και Ευεξία - Οργανωμένο Real Estate εξοχικών κατοικιών.

Για την επίτευξη του στόχου θα υλοποιηθούν τα παρακάτω: συμμετοχή σε εκθέσεις, δράσεις δημοσίων σχέσεων, εκδηλώσεις, συνέδρια - ημερίδες, σεμινάρια, ανάδειξη και προώθηση του εναλλακτικού - θεματικού τουρισμού, δημιουργία, παραγωγή υλικού προώθησης και λοιπού υλικού προβολής και δράσεις διαφημιστικής προβολής.

Μέσω της εφαρμογής της συγκεκριμένης επικοινωνιακής στρατηγικής του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής 2020, η Περιφέρεια Πελοποννήσου προσβλέπει στην ολοκληρωμένη προσέγγιση προώθησης του τουριστικού προϊόντος, η οποία αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία marketing.

Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός για τη συμμετοχή σε εκθέσεις ανέρχεται σε 510.000 ευρώ, για τις δράσεις δημοσίων σχέσεων σε 80.000 ευρώ, για τις εκδηλώσεις, συνέδρια - ημερίδες, σεμινάρια σε 420.000 ευρώ, για την ανάδειξη και προώθηση του εναλλακτικού - θεματικού τουρισμού σε 50.000 ευρώ, για τη δημιουργία, παραγωγή υλικού προώθησης και λοιπού υλικού προβολής σε 60.000 ευρώ και για τις δράσεις διαφημιστικής προβολής σε 80.000 ευρώ.