To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

"Χιουμοριστική και όχι σεξιστική" η διαφήμιση "Βίλνιους, το σημείο G της Ευρώπης"

"Χιουμοριστική και όχι σεξιστική" η διαφήμιση "Βίλνιους, το σημείο G της Ευρώπης"

Χιουμοριστική και όχι σεξιστική χαρακτηρίστηκε από την Αρχή προτύπων διαφήμισης η αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια της τουριστικής επιτροπής του Βίλνιους (Go Vilnius) της Λιθουανίας, η οποία δημοσιεύθηκε το περασμένο καλοκαίρι παρουσιάζοντας την πόλη ως «το σημείο G της Ευρώπης».

Η καμπάνια δέχθηκε αρνητικές κριτικές καθώς θεωρήθηκε επικίνδυνη και σεξιστική. Η Αρχή (Advertising Standards Authority) διερευνώντας την περίπτωση, παραδέχθηκε ως ένα βαθμό τους χαρακτηρισμούς, αποφάσισε ότι η φύση της διαφήμισης είναι χιουμοριστική και όχι προσβλητική. 

Η Αρχή είχε λάβει παράπονο για «ανοικτά σεξιστικό» περιεχόμενο στη διαφήμιση, καθώς η παρουσία μιας γυναίκας σε προκλητική στάση δεν σχετίζεται με το προϊόν κάνοντας τη διαφήμιση προσβλητική.

Η γυναίκα εμφανίζεται ξαπλωμένη επάνω σε σεντόνι που απεικονίζει το χάρτη της Ευρώπης, με μάτια κλειστά, κρατώντας το σεντόνι στο σημείο του Βίλνιους. Κόκκινη επιγραφή ανέφερε «Κανείς δεν γνωρίζει που βρίσκεται, όμως όταν το βρουν είναι φανταστικό. Βίλνιους, το σημείο G της Ευρώπης».

Η επιτροπή Go Vilnius δήλωσε ότι η διαφήμιση έχει περιπαικτικό ύφος με σκοπό να τραβήξει την προσοχή των ταξιδιωτών για το Βίλνιους ως ανερχόμενο τουριστικό προορισμό.

Η Αρχή εκτιμά ότι η γυναίκα σχετίζεται με τη διαφήμιση καθώς δείχνει ξεκάθαρα τον προορισμό στο χάρτη. Η Outdoor Plus, η οποία παρουσίαση τη διαφήμιση, ανέφερε ότι κρίθηκε κατάλληλη για το μέσο επειδή ξεκάθαρα αναφέρεται στο Βίλνιους ως τουριστικό προορισμό και είναι αδύνατο να την καταλάβουν τα παιδιά.

Πηγή: tornosnews.gr