To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

EOT: 1,1 εκατ. ευρώ για προβολή 5 ελληνικών νησιών

EOT: 1,1 εκατ. ευρώ για προβολή 5 ελληνικών νησιών

Kονδύλι που ξεπερνά το 1,1 εκατ. ευρώ αφιερώνει σε πρώτη φάση ο ΕΟΤ για πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής σε διεθνή Μέσα και πλατφόρμες social media των 5 ελληνικών νησιών του Βορείου και Νοτίου Αιγαίου που αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες μεταναστευτικές ροές (Σάμος, Λέρος, Λέσβος, Χίος και Κως), με στόχο τη μακροπρόθεσμη ενίσχυση της διεθνούς εικόνας τους ως τουριστικών προορισμών.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας και για την προσέγγιση του κοινού της Γερμανίας, ο EOT συνεργάζεται, μεταξύ άλλων, με τη Phaistos Networks για πρόγραμμα προβολής μέσω της Glomex GmbH, αξίας 124.000 ευρώ.

Επίσης στην Forestview ανατέθηκε το έργο υλοποίησης προγράμματος διαφημιστικής προβολής διαρκείας τριών (3) μηνών και μέχρι 28-02-2021 στα διεθνή Μέσα κοινωνικής δικτύωσης Facebook και Instagram.To πρόγραμμα αυτό είναι συνολικής αξίας 186.000 και θα απευθύνεται στις αγορές Ηνωμένου Βασιλείου, Γερμανίας, Αυστρίας, Σκανδιναβικών χωρών, Πολωνίας, Τσεχίας, Ολλανδίας, Ιταλίας


Αναλυτικότερα, όσον αφορά το συνολικό πρόγραμμα, 359.600 ευρώ έχουν δεσμευθεί για διαφημιστική προβολή μέσω YouTube κατά τη χρονική περίοδο Νοεμβρίου 2020 – Φεβρουαρίου 2021 σε Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Ολλανδία, Πολωνία, Σουηδία και Δανία. Aκόμη, πρόγραμμα προβολής ύψους 186.000 ευρώ θα «τρέξει» στο NationalGeographic.com για τρεις μήνες με αγορές-στόχους τις: Σουηδία, Δανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ολλανδία, Πολωνία και Ιταλία. Τέλος, καμπάνια αξίας 248.000 ευρώ θα «τρέξει» στο διεθνές τηλεοπτικό μέσο Travel Channel επίσης για τρεις μήνες.
TAGS: ΕΟΤ