To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΕΟΤ: 1,37 εκατ. ευρώ για προβολή της Ελλάδας

ΕΟΤ: 1,37 εκατ. ευρώ για προβολή της Ελλάδας
Το Δ.Σ. του ΕΟΤ θα διαθέσει το ποσό των 1.376.400 ευρώ για προγράμματα διαφημιστικής προβολής του Οργανισμού στα διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα CNN, Travel Channel, History Channel και στο διαδικτυακό μέσο Trip Advisor, για το έτος 2019, με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης κατά το β’ εξάμηνο του 2019.

Πιο συγκεκριμένα, το κόστος του προγράμματος προβολής στο CNN International ανέρχεται σε 558.000 ευρώ και περιλαμβάνει Digital καμπάνια και αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την προβολή 213 τηλεοπτικών σποτ του ΕΟΤ διάρκειας 30'' έκαστο. Η συμφωνία για τη διαφημιστική προβολή στο Τravel Channel ανέρχεται σε 136.400 ευρώ και αφορά την αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την προβολή 680 σποτ του ΕΟΤ διάρκειας 30'' έκαστο για 2 μήνες εντός του 2019.

Επίσης, για τη διαφημιστική προβολή του ΕΟΤ στο History Channel θα διατεθεί το ποσό των 310.000 ευρώ και αφορά την αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την προβολή 2.625 σποτ του ΕΟΤ διάρκειας 30'' έκαστο. Επιπλέον, το Δ.Σ. του ΕΟΤ ενέκρινε το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής του οργανισμού στο διεθνές διαδικτυακό μέσο Trip Advisor, με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης κατά το β’ εξάμηνο έτους 2019.

Το πρόγραμμα, συνολικού κόστους 372.000 ευρώ, αφορά τις αγορές Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, ΗΠΑ και περιλαμβάνει ανάπτυξη microsite για την Ελλάδα. Το microsite θα περιέχει το διαφημιστικό περιεχόμενο του ΕΟΤ (εικόνες, video) αλλά και περιεχόμενο από τους χρήστες του Trip Advisor (user generated content), προβάλλοντας τις ειλικρινείς απόψεις ταξιδιωτών που έχουν επισκεφτεί πρόσφατα την Ελλάδα. Σκοπός της καμπάνιας είναι να αποφέρει κατ’ εκτίμηση 15,4 εκατ. impressions στο σύνολο και θα υλοποιηθεί εντός της χρονικής περιόδου Ιουλίου - Οκτωβρίου 2019.