To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΕΟΤ: 220.000 σε LinkedIn και Twitter

ΕΟΤ: 220.000 σε LinkedIn και Twitter

Ο ΕΟΤ προχώρησε στην έγκριση ποσού ύψους 220.000 ευρώ για τη διαφημιστική προβολή του το β΄εξάμηνο το 2020 στα διεθνή διαδικτυακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης «Linkedin» και «Twitter».

Η δαπάνη για το Twitter περιλαμβάνει την προβολή της καμπάνιας «Greece is a state of mind» με σκοπό την ανάδειξη της Ελλάδας ως ενός διαχρονικά κορυφαίου καλοκαιρινού προορισμού και ως μιας από τις ασφαλέστερες υγειονομικά χώρες. Η καμπάνια θα έχει ως χώρες – στόχους το Ηνωμένο Βασίλειο, την Γαλλία, την Ιταλία, την Ολλανδία, την Γερμανία, την Ελβετία, το Βέλγιο, την Σουηδία, την Δανία, τη Νορβηγία, τη Ρουμανία, την Φινλανδία, την Αυστρία, το Ισραήλ, την Τσεχία και τη Σερβία με χρονική διάρκεια προβολής τριών μηνών.

Η συνολική δαπάνη για το Twitter ανέρχεται σε 150.000 ευρώ. Αντιστοίχως, η συγκεκριμένη καμπάνια θα προβληθεί και στο Linkedin για το ίδιο χρονικό διάστημα με συνολική δαπάνη 70.000 ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι ο ΕΟΤ, για το β΄εξάμηνο του 2020 έχει εγκρίνει ακόμη 2,5 εκατ. ευρώ για διαφημιστική προβολή σε έξι διεθνή Μέσα.