ΕΟΤ: 660.000 ευρώ για διαφήμιση

Η καμπάνια, που θα υλοποιηθεί στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γερμανίας, αφορά το μήνα Δεκέμβριο 2018 και ο προϋπολογισμός της ανέρχεται σε 260.000 ευρώ. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει καμπάνια στο You Tube, μέσω της προβολής «non-skippable» διαφημιστικού video, διάρκειας 20
δευτερολέπτων, σε χρήστες που κάνουν αναζητήσεις σχετικά με ταξίδια.
Επίσης, εγκρίθηκε η προβολή του ΕΟΤ στο διεθνές μέσο Eurosport για τον Δεκέμβριο, μετά από συμφωνία
με την Discovery Communications Europe. Για το πρόγραμμα αυτό θα διατεθεί το ποσό των 400.000 ευρώ
και αφορά την αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την προβολή 300 σποτ στο Eurosport και καμπάνια μέσω
website και mobile, κυρίως μέσω των eurosport.com, eurosport.uk, eurosport.de, με στόχευση στις σκανδιναβικές χώρες και την Ολλανδία.