To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΕΟΤ: Επιτυχημένη καμπάνια στο Daily Secret

ΕΟΤ: Επιτυχημένη καμπάνια στο Daily Secret
ΕΟΤ: Επιτυχημένη καμπάνια στο Daily Secret

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η δίμηνη καμπάνια του ΕΟΤ στο Daily Secret, η οποία είχε ως βασική επιδίωξη την προβολή της Ελλάδας στις Η.Π.Α. και τον Καναδά.

Γνωρίζοντας ότι το email marketing είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά μέσα επικοινωνίας στις Η.Π.Α., ο ΕΟΤ επέλεξε το Daily Secret λόγω της μεγάλης αποδοχής της οποίας χαίρει από κοινά τα οποία είναι διαμορφωτές τάσεων και ταξιδιώτες που αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες.

Αξιοποιώντας τη μεγάλη διείσδυση του Daily Secret στις συγκεκριμένες αγορές, η καμπάνια του ΕΟΤ δημιούργησε στοχευμένο περιεχόμενο για να αναδείξει τα πολλά και διαφορετικά πρόσωπα της Ελλάδας.

Η καμπάνια του ΕΟΤ προσκαλούσε τους ενδιαφερόμενους να απαντήσουν στο τεστ «τι είδος ταξιδιώτη είσαι;» και να διεκδικήσουν με αυτόν τον τρόπο ένα δωρεάν ταξίδι στην Αμοργό. Ανάλογα με τις απαντήσεις τους, οι συμμετέχοντες λάμβαναν μια σειρά από tips και προτάσεις.

Το open rate ξεπέρασε το 25%, ενώ το 44% των χρηστών που απάντησαν στο τεστ κατέβασαν τον ανάλογο θεματικό οδηγό του ΕΟΤ, για να κάνουν στην Ελλάδα τις διακοπές των ονείρων τους.

Το Daily Secret, του οποίου αποκλειστικός αντιπρόσωπος Διαφήμισης είναι η ThinkDigital, απευθύνεται σε περισσότερους από 1,8 εκατ. συνδρομητές σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι στην πλειονότητά τους είναι ευκατάστατοι, διαθέτουν ανώτατη μόρφωση, ανήκουν στο ηλικιακό κοινό των 25-44, καθορίζουν τις τάσεις και είναι μονίμως συνδεδεμένοι.