To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H νέα στρατηγική για το brand «Ελλάδα»

H νέα στρατηγική για το brand «Ελλάδα»

Η παρουσίαση έγινε σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου, όπου η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, υπογράμμισε τη σημασία της έγκαιρης έναρξης της διαφημιστικής καμπάνιας της χώρας, η οποία φέτος για πρώτη φορά ξεκίνησε τον Ιανουάριο.

Η κ. Γκερέκου είπε ότι η καμπάνια σε έντυπα, ψηφιακά και τηλεοπτικά μέσα στη Δυτική Ευρώπη και στις ΗΠΑ, που «τρέχει» ήδη, είναι της τάξης των 8 εκατ. ευρώ, σε πρώτη φάση. Η καμπάνια, όπως σημείωσε η ίδια, είναι ισορροπημένη, τόσο μεταξύ των προορισμών όσο και μεταξύ των προϊόντων, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην εναρμόνιση και των διαφημιστικών προγραμμάτων των Περιφερειών της χώρας.

Ακόμα η κυρία Γκερέκου παρουσιάζοντας τους στόχους μάρκετινγκ ανάφερε μεταξύ άλλων ότι περιλαμβάνουν : την αύξηση της τουριστικής δαπάνης ανά επισκέπτη με ταυτόχρονη αύξηση των άμεσων τουριστικών εσόδων, και την ενίσχυση Roadshows με ανάδειξη τοπικών χαρακτηριστικών, κάθε φορά, σε χώρες στόχους σε συνεργασία με tour operators και έξυπνες συνεργατικές προσπάθειες.

Επίσης στους στόχους περιλαμβάνεται η ενίσχυση του ψηφιακού marketing μέσα από σειρά δράσεων καθώς επίσης και η δημιουργία δικτύου Greek Tourism Ambassadors από εθελοντές προσωπικότητες κύρους της επιστήμης, της τέχνης και του αθλητισμού.          

Από τη μεριά του, ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης συμπεριέλαβε την προώθηση διεθνώς του ελληνικού τουριστικού brand και της εικόνας της χώρας στους στρατηγικούς στόχους του υπουργείου, που όπως αναφέρθηκε, θα συνεργαστεί για το σχετικό rebranding με τον Στηβ Βρανάκη, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών του πρωθυπουργού για το repositioning της χώρας. Επίσης, ο υπουργός τόνισε ότι θα γίνει ειδική καμπάνια για τα νησιά που πλήττονται από το μεταναστευτικό.

Ο Υπουργός Τουρισμού παρουσίασε τους στρατηγικούς στόχους του ελληνικού τουρισμού για το 2020, «που απώτερο σκοπό έχουν τη μεγιστοποίηση των ωφελειών για τον κλάδο και την εθνική οικονομία γενικότερα».

Οι στόχοι, όπως είπε ο κ. Θεοχάρης, αφορούν στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, στη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος, με τον εμπλουτισμό των προσφερόμενων υπηρεσιών και τη βελτίωση της ποιότητας, στην ενίσχυση της προστιθέμενης αξίας στον τουρισμό, με την αναβάθμιση του επιπέδου γνώσεων και δεξιοτήτων των ανθρώπων που παράγουν το τουριστικό προϊόν και την προώθηση του ελληνικού τουριστικού brand και της εικόνας της χώρας.

Αναφερόμενος στους ποσοτικούς για το 2020, έθεσε ως προτεραιότητα την διψήφια αύξηση των εισπράξεων(10%), την μονοψήφια αύξηση των αφίξεων(5%), την αύξηση στις τουριστικές αφίξεις κατά τους μήνες Απρίλη, Μάη, και Σεπτέμβρη, Οκτώβρη άνω του μέσου όρου του έτους, την αύξηση στις διανυκτερεύσεις κατά 5% στο τέλος του έτους, την αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης κατά 4,5% και τέλος την αύξηση των κλινών καταλυμάτων 4 και  5 αστέρων κατά 3% στο τέλος του έτους.

«Εκτιμάμε ότι το 2020 θα είναι καλύτερο από το 2019», τόνισε ο Υπουργός, σημειώνοντας ότι το 2019 τα έσοδα του ελληνικού τουρισμού κινήθηκαν αυξητικά, ενισχύοντας σημαντικά την εθνική οικονομία.

Για το 2020 στόχος είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και μια πολυκεντρική και ισόρροπη τουριστική ανάπτυξη.