To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η Sojern επεκτείνεται με τη βοήθεια της Global Media

Η Sojern επεκτείνεται με τη βοήθεια της Global Media

Σε μία ιδιαίτερη χρονική στιγμή για τον Τουρισμό, η Sojern, ο κορυφαίος πάροχος ψηφιακών λύσεων μάρκετινγκ για την ταξιδιωτική βιομηχανία, ανακοίνωσε το διορισμό της Global Media, ως αποκλειστικό εκπρόσωπο όλων των λύσεων της, στην Ελλάδα και στην Κύπρο.

Σε συνέχεια της μέχρι τώρα επιτυχίας που είχε αυτή η συνεργασία τα τελευταία 2 χρόνια, η Global Media θα εκπροσωπεί πλέον αποκλειστικά όλες τις λύσεις που προσφέρει η Sojern χρησιμοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογίες ψηφιακού μάρκετινγκ και σε ξενοδοχειακές μονάδες, βοηθώντας τες έτσι να στοχεύουν αποτελεσματικά και να αλληλοεπιδρούν με τους υποψήφιους ταξιδιώτες σε ολόκληρη την πορεία τους προς την αγορά (path to purchase).

«Στην Sojern στοχεύουμε στο να γνωρίσουμε τους ταξιδιώτες όλου του κόσμου και να τους μετακινήσουμε από το όνειρο στον προορισμό. Οι ομάδες μας ερευνούν βαθιά στο path των ταξιδιωτών ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να κερδίσουν τον ανταγωνισμό των κρατήσεων», σχολιάζει η Celine Chaussegros, Γενική Διευθύντρια EMEA για το SMB  κομμάτι στη Sojern. «H Global Media έχει μια φανταστική φήμη καθώς και το απαραίτητο δίκτυο στην βιομηχανία του Τουρισμού  το οποίο σε συνδυασμό με μια εξαιρετική κατανόηση της τεχνολογίας μας, μας δίνει μια ισχυρή πλατφόρμα για την προβολή των SMB λύσεων στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Η Sojern προσφέρει ένα κλιμακωτό “budget free” μοντέλο για άμεσες κρατήσεις μέσω ενός συνδυασμού digital programmatic προβολής, με video, mobile και «native» διαφήμισης ειδικά σχεδιασμένης, έτσι ώστε να προσεγγίζει το ταξιδιωτικό κοινό, το οποίο βρίσκεται στην διαδικασία έρευνας και προετοιμασίας ενός ταξιδιού.

Η εταιρεία ακολουθώντας πιστά τις τάσεις του «ταξιδιωτικού μάρκετινγκ», απέκτησε έναν από τους κυριότερους Marketing Partners του Facebook & Instagram, την «Adphorus»,στα τέλη του 2017.

 Η Sojern έχει περισσότερους από 1.400 πελάτες στην Ευρώπη ενώ παγκόσμια έχει κάτω από τη συγκεκριμένη ομπρέλα πάνω από 6.000 Ξενοδοχεία.

Μαζί, η Sojern και η Global Media έχουν αυτή τη στιγμή πάνω από 70 πελάτες στην Ελλάδα και την Κύπρο.

« Οι Ξενοδόχοι βρίσκονται σε ολοένα και αυξανόμενη πίεση ώστε να αυξήσουν τις άμεσες κρατήσεις, να αποκτήσουν μεγαλύτερη ανεξαρτησία αλλά και να περιορίσουν τις προμήθειες.  Μέσα από αυτή την συνεργασία, όλοι πια οι ξενοδόχοι μπορούν να αξιοποιήσουν την ίδια τεχνολογία και τα ίδια επιστημονικά δεδομένα τα οποία πελάτες μεγάλων επιχειρήσεων χρησιμοποιούν ήδη, με τον πιο ευέλικτο τρόπο. Με τη βοήθεια της Sojern, οι ξενοδόχοι μπορούν να βασίσουν τη στρατηγική τους σε real time δεδομένα παρά σε δημογραφικά στοιχεία και να στοχεύσουν με ακρίβεια τον σωστό ταξιδιώτη με το σωστό μήνυμα σε πολλαπλές συσκευές και κανάλια σε όλη τη διαδρομή προς την αγορά» προσθέτει ο Κωστής Φρόνιμος, διευθυντής της Global Media. «Η Sojern έχει καταφέρει με τεράστια επιτυχία να χτίσει μια δυνατή και διεθνή βάση πελατών, η οποία περιλαμβάνει το 93% από τις ταξιδιωτικές εταιρείες του «Fortune 500» και χιλιάδες ανεξάρτητες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις καθώς και τοπικούς φορείς του Τουρισμού. Αναμένουμε ότι η ίδια ανάπτυξη θα υπάρξει και στην Ελλάδα και την Κύπρο»

Η Sojern πρόσφατα δημοσίευσε την μεγαλύτερη παγκόσμια έρευνα η οποία εστιάζει αποκλειστικά στους Marketeers του Τουρισμού-« State of the Industry: The 2019 Report on Travel Advertising.»  Εξετάζοντας πάνω από 600 πελάτες σε 46 χώρες, η αναφορά διερευνά τις ευκαιρίες του μάρκετινγκ συμπεριλαμβανομένης της εξατομίκευσης , των αυξημένων δαπανών για τις διαφημίσεις, τα βίντεο, τα κοινωνικά δίκτυα και τον γρήγορο ρυθμό βάσει στον οποίο η «ψηφιακή» βιομηχανία μάρκετινγκ, αλλάζει.

TAGS: Global Media