To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Καμπάνια της Marketing Greece για τη Χαλκιδική

Καμπάνια της Marketing Greece για τη Χαλκιδική
Καμπάνια της Marketing Greece για τη Χαλκιδική

Η νέα ολοκληρωμένη καμπάνια “Mirage in the Med” για τη Χαλκιδική, υλοποιείται στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της Marketing Greece με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής.
 
Με το concept “Mirage in the Med” ενισχύεται η υπάρχουσα  αποτελεσματική τοποθέτηση της Χαλκιδικής “Inside Your Dreams”. Με την ανταγωνιστική τοποθέτηση του προορισμού ως τον εξωτικό παράδεισο στο κατώφλι της Ευρώπης, τον εξωτικό παράδεισο που όλοι ονειρευόμαστε και βρίσκεται τόσο κοντά, η Marketing Greece θα προωθήσει την καμπάνια σε επιλεγμένες αγορές-στόχους: Γερμανία, Τουρκία, Βέλγιο, Ολλανδία, Βαλκάνια.  
 
Η νέα καμπάνια περιλαμβάνει την ανάπτυξη και προώθηση περιεχομένου σε 5 γλώσσες στην διαδικτυακή πλατφόρμα Discovergreece.com, με πλούσιες ιστορίες και εμπειρίες με τα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού, εξωτικά τοπία, διάφανα νερά και φιλόξενα Ξενοδοχεία που προσφέρουν δυνατότητες κάθε είδους διακοπών, οικογενειακές, δράσης και περιπέτειας, πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και δρώμενα αλλά και ξεκούραση και απόλαυση. Τα σχετικά άρθρα που δημιουργήθηκαν για τις ανάγκες τις καμπάνιας αποτελούν πρακτικούς οδηγούς εμπειρίας με στόχο να εμπνεύσουν τους χρήστες να προγραμματίσουν τις διακοπές τους στη Χαλκιδική.
 
Η καμπάνια επιπλέον περιλαμβάνει προώθηση σε Social και Digital Media αλλά και Video campaign για τον Προορισμό.
 
Με την έναρξη της καμπάνιας ξεκίνησε διαγωνισμός στο www.discovergreece.com όπου προσκαλεί το κοινό να ανεβάσει στο http://www.discovergreece.com/mirage-in-the-med τη δική του ιστορία και εμπειρία, να μοιραστεί μια φωτογραφία, ένα μυστικό, μια αγαπημένη του στιγμή στην εξωτική Χαλκιδική. Ένας τυχερός θα έχει την ευκαιρία να ζήσει μια μοναδική εμπειρία στον προορισμό για 5 ημέρες.
 
Η καμπάνια ξεκίνησε τον Απρίλιο, θα κορυφωθεί με την προώθηση της ταινίας του προορισμού τον Μάϊο ενώ θα συνεχίσει να εξελίσσεται Ιούνιο και Ιούλιο με προβολή στο Discovergreece.com καθώς και παρουσίαση ειδικών προσφορών ξενοδοχείων του προορισμού.