To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Kαβάλα: Spec 205.000 ευρώ για σύστημα marketing

Kαβάλα: Spec 205.000 ευρώ για σύστημα marketing
Στην έγκριση των εγγράφων της σύμβασης και καθορισμού των όρων του ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την υλοποίηση του έργου “Σύστημα Marketing της πόλης της Καβάλας” ενδεικτικού προϋπολογισμού 205.000,00 ευρώ (συμπ. ΦΠΑ 24%), στο πλαίσιο της Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης 2014 – 2020» προχώρησε το Διοικητικό Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Καβάλας «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ».

H πράξη αφορά στη διαδικασία εφαρμογής σύγχρονων τεχνικών marketing και branding για τη δημιουργία, λειτουργία, προώθηση και διατήρηση μιας σύγχρονης, διαφοροποιημένης και ανταγωνιστικής ταυτότητας για την πόλη της Καβάλας. Συγκεκριμένα η πράξη περιλαμβάνει τρείς δράσεις, το Σχέδιο Μάρκετινγκ, το Τοπικό Σύμφωνο Ποιότητας και το Σχέδιο Branding.

Ως εκ τούτου, το σύνολο της πράξης αφορά ένα marketing plan πόλης και όχι μόνο του τουριστικού προφίλ/τομέα ανάπτυξης της πόλης και για αυτό διερευνούνται τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα σε όλους τους τομείς ανάπτυξης της.

Η συνολική εκτιμώμενη δαπάνη ανέρχεται σε 205.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%) και η επίσημη προκύρηξη του διαγωνισμού αναμένεται άμεσα.