To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΚΟΤ: Σε 4 οι online καμπάνιες του σε 17 αγορές

ΚΟΤ: Σε 4 οι online καμπάνιες του σε 17 αγορές
Σε τέσσερις εταιρείες, δύο κυπριακές και δύο ελληνικές, ανέθεσε ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού την παροχή υπηρεσιών για την υλοποίηση διαδικτυακών διαφημιστικών εκστρατειών που προωθούν την Κύπρο ως τουριστικό προορισμό σε 17 αγορές.

Πιο συγκεκριμένα, οι εταιρείες Medialink, B.E Base Element, Publicitas και Permedia Athens θα διαχειριστούν μέρος του συνολικού διαθέσιμου προϋπολογισμού ύψους 1.865.000 ευρώ για online
καμπάνιες.

Αναλυτικά, η Medialink θα αναλάβει τις δράσεις σε Σουηδία (έναντι 165.000 ευρώ), Φινλανδία (85.000 ευρώ), Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κατάρ, Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία (100.000 ευρώ), Ισραήλ
(45.000 ευρώ), Ελβετία (100.000 ευρώ), Ιταλία (50.000 ευρώ), Ισπανία (30.000 ευρώ), Τσεχία (40.000
ευρώ), Αυστρία (100.000 ευρώ), Ρωσία (300.000 ευρώ), Ουκρανία (50.000 ευρώ), Ηνωμένο Βασίλειο
(200.000 ευρώ).

Η Publicitas θα αναλάβει τις καμπάνιες στη Νορβηγία έναντι 125.000 ευρώ, η Base Element σε Δανία (125.000 ευρώ) και Γαλλία (150.000 ευρώ) και η Permedia Athens σε Ολλανδία (100.000 ευρώ) και Βέλγιο (100.000 ευρώ).