To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Marketing Greece: Καμπάνια για τη Θεσσαλονίκη

Marketing Greece: Καμπάνια για τη Θεσσαλονίκη
H Wanderlust Greece, το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece,
ταξίδεψε στη Θεσσαλονίκη, αποτύπωσε τη μοναδικότητα της πόλης και ανέδειξε τα χαρακτηριστικά
εκείνα που την καθιστούν ιδανικό προορισμό για διακοπές μικρής διάρκειας - City Break.

Με στόχο την αύξηση της μέσης διάρκειας παραμονής των επισκεπτών και με θέμα τη γνωριμία με την
πόλη σε 72 ώρες, η καμπάνια, που υλοποιήθηκε το μήνα Νοέμβριο, πρόβαλε το ιδιαίτερο μείγμα εμπειριών που προσφέρει η πόλη στον επισκέπτη, με κεντρικούς άξονες τον πολιτισμό και τη γαστρονομία, αλλά και ξεχωριστές προτάσεις για μοναδικές κοντινές εξορμήσεις.

Στη Θεσσαλονίκη ξεναγούν το κοινό οι wanderlust παρουσιαστές Yabatravellers μέσα από το νέο video της καμπάνιας. Η καμπάνια της Θεσσαλονίκης, που διήρκεσε συνολικά 40 ημέρες, συμπεριλαμβάνοντας και ενέργειες διατήρησης ενδιαφέροντος στα Social Media του Discovergreece.com, σημείωσε περισσότερα από 3,5 εκατομμύρια Social Media Reach και πάνω από 180.000 Social Media Engagement.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του Digital ταξιδιού δημιουργήθηκε πλήθος πρωτότυπου φωτογραφικού υλικού, το οποίο βρίσκεται online στο site της Wanderlust Greece και είναι στη διάθεση των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και φορέων της Θεσσαλονίκης για αξιοποίησή του σε ενέργειες προβολής και προώθησης.

Η καμπάνια Wanderlust Greece | Thessaloniki υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης.