To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Marketing Greece: Στο επίκεντρο η ηπειρωτική Ελλάδα

Marketing Greece: Στο επίκεντρο η ηπειρωτική Ελλάδα
Marketing Greece: Στο επίκεντρο η ηπειρωτική Ελλάδα

Από τα μονοπάτια που χρησιμοποιούσαν οι μοναχοί για να φθάσουν στις τοποθεσίες των μοναστηριών των Μετεώρων, μέχρι και τα γαλαζοπράσινα νερά του ποταμού Βοϊδομάτη, η δημοσιογραφική αποστολή Γερμανικών και Αυστριακών Μέσων περιηγήθηκε στα Τρίκαλα, τα Μετέωρα και τα Ζαγοροχώρια, από τις 23 έως τις 27 Απριλίου.
 
Οι δημοσιογράφοι έκαναν πεζοπορία στη ρίζα των βράχων των Μετεώρων όπου βρίσκεται το παλαιό μονοπάτι των μοναχών, ανακαλύπτοντας τη μοναδικότητα των διαδρομών της  περιοχής. Δοκίμασαν τσίπουρο σε τοπικό οινοποιείο και περιηγηθήκαν στο Βαρούσι, την παραδοσιακή συνοικία των Τρικάλων. Συνεχίζοντας τη διαδρομή τους, εξερεύνησαν τα πετρόχτιστα χωριά του Ζαγορίου, μαγεύτηκαν από το επιβλητικό φαράγγι του Βίκου,  έκαναν ράφτινγκ στο φαράγγι του Βοϊδομάτη με το καταπράσινο φυσικό τοπίο, ενώ μέσα από τα περιπατητικά μονοπάτια του μεγάλου και μικρού Πάπιγκου έμαθαν για τα μυστικά των Πύργων της Αστράκας.
 
Οι συμμετέχοντες δημοσιογράφοι εκπροσώπησαν σημαντικά ΜΜΕ, όπως το γερμανικό δημοσιογραφικό πρακτορείο ειδήσεων DPA, τις εφημερίδες FAZ, Sonntag Aktuell, Hamburger Abendblatt κ.α. καθώς και δύο από τις μεγαλύτερες εθνικής κυκλοφορίας εφημερίδες της Αυστρίας, την Kronen Zeitung με κυκλοφορία 800.000 αντίτυπα και την Kurier με κυκλοφορία 170.000 αντίτυπα.
 
Το αυξημένο ενδιαφέρον της Γερμανικής αγοράς για διακοπές στη φύση επιβεβαιώνεται και στην τελευταία έρευνα της εταιρείας ερευνών ReiseAnalyse, που έχει ως θέμα τα χαρακτηριστικά και τις τάσεις που διαμορφώνουν την αγορά εξερχόμενου τουρισμού της Γερμανίας. Σύμφωνα με την έρευνα, το συγκεκριμένο είδος διακοπών χαρακτηρίζεται ως ένα από τα πιο δημοφιλή είδη τουρισμού στη Γερμανία,  τη μεγαλύτερη αγορά εισερχόμενου τουρισμού της Ελλάδας.
 
Η Marketing Greece, με στόχο να αναδείξει δημοσιογραφικά τους συγκεκριμένους προορισμούς, αλλά και τις δραστηριότητες που μπορεί ο επισκέπτης να απολαύσει, συνεργάστηκε με την αεροπορική εταιρεία Aegean που φρόντισε για την ασφαλή μεταφορά των επισκεπτών και την αλυσίδα ανεξάρτητων boutique ξενοδοχείων Trésor Hotels & Resorts όπου οι επισκέπτες βιώσαν μια μοναδική εμπειρία φιλοξενίας στα ξενοδοχεία-μέλη της Ananti City Resort και Mikro Papigo 1700.
 
Επίσης η Marketing Greece συνεργάστηκε με τοπικές επιχειρήσεις για την υλοποίηση της συγκεκριμένης αποστολής όπως το οινοποιείο Τσιλιλής, καθώς και τις εταιρείες υπαίθριων δραστηριοτήτων Trekking Hellas, Alpine Zone και Papigo Adventure.