To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Marketing Greece: Το marketing plan για το 2019

Marketing Greece: Το marketing plan για το 2019
H Marketing Greece παρουσίασε τον στρατηγικό της σχεδιασμό για το 2019, στο πλαίσιο της νέας τουριστικής σεζόν που μόλις ξεκίνησε.

Μέσα από τον εμπλουτισμό και την προβολή εξειδικευμένων προϊόντων/εμπειριών, την περαιτέρω διείσδυση στις κύριες αγορές και την ενδυνάμωση παρουσίας της χώρας στις αγορές της Αμερικής και του Καναδά, η Marketing Greece στοχεύει στην αύξηση της τουριστικής δαπάνης, την άμβλυνση της εποχικότητας και την καλύτερη γεωγραφική κατανομή.

Με στρατηγικό άξονα τη σύνθεση δυνάμεων και συμμαχιών, η Marketing Greece ενισχύει την εξωστρέφειά της και την επαφή της με το σύνολο της τουριστικής αγοράς αναπτύσσοντας νέα μοντέλα συνεργασιών με ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς. Για το 2019 το ανθρώπινο στοιχείο τοποθετείται στον πυρήνα του ολοκληρωμένου destination marketing plan της εταιρείας.

Πρωτότυπες καμπάνιες που αναδεικνύουν την επαφή με τον άνθρωπο, «Oh My Greece | Unlock the feeling» καμπάνια, καινοτόμοι digital δράσεις που εστιάζουν στην προβολή ανθρωποκεντρικών εμπειριών, διευρυμένες ενέργειες δημοσιότητας με concept «Live it Like a Local», επανασχεδιασμός του www.discovergreece.com και επανατοποθέτησή του ως καινοτόμο στην αγορά των DMOs διεθνώς, είναι μέρος των projects που η Marketing Greece έχει σχεδιάσει και υλοποιεί.

Τα επόμενα βήματα της Marketing Greece περιλαμβάνουν: ενίσχυση καμπάνιας με προβολή σε εξειδικευμένες digital travel πλατφόρμες σε στοχευμένες αγορές, ένταξη ταινίας στο ευρύτερο διαφημιστικό πλάνο του ΕΟΤ και περαιτέρω διεύρυνση χορηγικών συνεργασιών.