To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα εκστρατεία από την Up Greek Tourism

Νέα εκστρατεία από την Up Greek Tourism
Νέα εκστρατεία από την Up Greek Tourism

Η πρωτοβουλία Up Greek Tourism αρχίζει νέα εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων που απαιτούνται για τη διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού σε ηλεκτρονικό billboard στο Piccadilly Circus του Λονδίνου. Η δράση αυτή ακολουθεί τις δύο εμπνευσμένες καμπάνιες  στο κέντρο της Νέας Υόρκης και της Ουάσιγκτον (Ομοσπονδιακή Πρωτεύουσα).

Το “Up Greek Tourism” είναι μία πρωτότυπη εκστρατεία κατευθυνόμενη από απλούς Έλληνες ανά τον κόσμο σε εθελοντική βάση, για την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό. Η πρωτοβουλία διάλεξε τον τουρισμό ως μέσο προβολής λόγω της κρίσιμης σπουδαιότητάς του για την οικονομική ανάκαμψη της χώρας. Υπολογίζεται ότι σήμερα ο τουρισμός αποδίδει το 18% του ελληνικού ΑΕΠ και εξασφαλίζει το 20% της απασχόλησης.

Η καμπάνια ξεκίνησε ζωντανά τη Δευτέρα (3/12) και στοχεύει να συγκεντρώσει τουλάχιστον 12.000 λίρες σε διάρκεια μόνο τριών εβδομάδων, με συνεισφορές κοινωνικής δικτύωσης, μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικών συνεισφορών Loudsauce.  Οι δωρητές που συμβάλλουν με 10 λίρες και άνω θα έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν μέσω κλήρωσης, ένα εισιτήριο με επιστροφή από το Λονδίνο για την Ελλάδα. Το δώρο αυτό είναι ευγενική χορηγία της ταξιδιωτικής ιστοσελίδας travelplanet24.

Το διαφημιστικό βίντεο θα δημιουργηθεί από το βραβευμένο σχεδιαστή οπτικών μέσων Χάρη Τσέβη και θα προβάλλεται από την 1η Φεβρουαρίου 2013 στο Piccadilly Lite όλο το 24ωρο, επί δύο εβδομάδες.

“Διαλέξαμε το Λονδίνο και το Piccadilly Circus γιατί είναι χαρακτηριστικό σημείο, εύκολα αναγνωρίσιμο διεθνώς, και επίκεντρο μιας χώρας που είναι επί χρόνια στην καρδιά του ελληνικού τουρισμού” τονίζει η Κατερίνα Σπέτσιου, Υπεύθυνη Σχεδίου της καμπάνιας του Λονδίνου.

Η εκστρατεία αποσκοπεί στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού με δύο τρόπους: άμεσα, μέσω διαφήμισης σε ανοικτούς χώρους, και έμμεσα με αναζωογόνηση της συζήτησης στα ΜΜΕ και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.  

“Είναι συναρπαστικό να παίρνεις μέρος σε ένα τόσο εμπνευσμένο σχέδιο, που ασφαλώς φωτίζει θετικά την Ελλάδα και τους Έλληνες\", παρατηρεί η Ανίτα Δημητρίου της Ομάδας του Λονδίνου.

Οι δύο προηγούμενες εκστρατείες απέδωσαν 30.000 δολάρια, επίσης μέσω του Loudsauce και προκάλεσαν το σπινθήρα παγκοσμίου ενδιαφέροντος στα ΜΜΕ (περιλαμβανομένων του BBC, του CNN και της εφημερίδας Guardian). Μετά από αυτή την επιτυχία, η καμπάνια του Λονδίνου θα στοχεύσει στην επίτευξη ακόμη μεγαλύτερης προβολής, ενώ θα αποτελέσει το εφαλτήριο για παρόμοιες εκστρατείες σε άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις. Η πρωτοβουλία ″Up Greek Tourism″, ελπίζει ότι η προσπάθεια θα ανυψώσει την εικόνα της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού και θα εμπνεύσει και άλλους Έλληνες να υλοποιήσουν ανανεωτικές πρωτοβουλίες για να βοηθήσουν τη χώρα. Θέλει επίσης να δείξει στον Κόσμο ότι οι Έλληνες παραμένουν ένα έθνος καινοτόμο, χαρούμενο και φιλόξενο.