To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι νικητές της “I’m an Aθenian too”

Οι νικητές της “I’m an Aθenian too”
Οι νικητές της “I’m an Aθenian too”

Η ιστορία της Αθήνας έλαμψε και διαδόθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο μέσω των χιλιάδων ανθρώπων που συμμετείχαν στην καμπάνια “I’m an Aθenian too”, η οποία αποτελεί κοινή ενέργεια της Marketing Greece και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και αποτελεί τη μετεξέλιξη της ιδιαίτερα επιτυχημένης καμπάνιας του αεροδρομίου της Αθήνας που τρέχει σε διεθνή αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο, με τον τίτλο “Perhaψ you’re an AΘenian too!”.

Η επιτυχία της καμπάνιας και η μεγάλη αποδοχή της από το κοινό αποτυπώνεται και στα νούμερα που έχουν καταγραφεί μέχρι και σήμερα, καθώς σχεδόν 13  εκατομμύρια χρήστες εκτέθηκαν στο hashtag #imanathenian. Παράλληλα, το microsite www.imanathenian.com έχει λάβει πάνω από 80.000 επισκέψεις, το mobile app κατέγραψε 9.590 «κατεβάσματα» και το video (http://youtu.be/BNvz5PYnvCw) έχει αναπαραχθεί μέσω YouTube και Facebook πάνω από 190.000 φορές.

Οι τρεις τυχεροί νικητές του διαγωνισμού είναι η Natasha Semmence από το Ηνωμένο Βασίλειο, η Σταματία Κοσταρίγκα, επίσης από το Ηνωμένο Βασίλειο και ο Miha Plank από την Σλοβενία, που μοιράστηκαν μέσω  του “I’m an Aθenian too” μερικούς από τους λόγους για τους οποίους αισθάνονται την Αθήνα σαν το σπίτι τους.

Η Marketing Greece και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ευχαρίστησαν για τη συμβολή τους στην υλοποίηση της καμπάνιας την αεροπορική εταιρεία Aegean, την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής & Αργοσαρωνικού και τα μέλη της: Airotel Stratos Vassilikos, Airotel Alexandros Hotel και Titania Hotel για τη διάθεση αεροπορικών εισιτηρίων και την προσφορά διαμονής στους νικητές.