To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ολοκληρώνεται η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης

Ολοκληρώνεται η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης

Εντός του Μαΐου ολοκληρώνεται η καμπάνια προβολής της Κρήτης, την οποία υλοποιούν η Περιφέρεια Κρήτης και η Marketing Greece, με βασικό όχημα το Discovergreece.com και το οικοσύστημά του.

H καμπάνια, η οποία ξεκίνησε το Φεβρουάριο του 2019, έχει ως στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, την ενίσχυση της ελκυστικότητας της Κρήτης και την αύξηση της διάρκειας παραμονής.

Εστιάζοντας στον πλούτο των τουριστικών προϊόντων και των θεματικών εμπειριών που μπορεί να προσφέρει ο προορισμός στους επισκέπτες, και εναρμονισμένο με τη ευρύτερη στρατηγική προβολής του Incredible Crete, το πρόγραμμα προώθησης της Marketing Greece για την Κρήτη περιλαμβάνει ανάπτυξη περιεχομένου και ειδικά σχεδιασμένη καμπάνια προβολής στο Discovergreece.com Ecosystem.

Ειδικότερα, μέχρι σήμερα έχουν υλοποιηθεί δυο ταξιδιωτικά άρθρα σε πέντε γλώσσες. Με την τεχνική του storytelling και μέσα από πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό τα άρθρα αναδεικνύουν τον προορισμό και συστήνουν στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό τα τουριστικά προϊόντα και τις εμπειρίες της Κρήτης καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, καθώς επίσης και τις παραδόσεις, τον τρόπο ζωής των ντόπιων, τα ήθη και τα έθιμά τους.

Παράλληλα, έχουν δημιουργηθεί 5 θεματικά video, αφιερωμένα στα τουριστικά προϊόντα Ήλιος & Θάλασσα, Πολιτισμός, Φύση & Δραστηριότητες και Κρητική Γαστρονομία. Δίνοντας έμφαση στην αυθεντικότητα των εμπειριών τα νέα αυτά video στοχεύουν στην πρόκληση του συναισθήματος και της προσοχής του χρήστη σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Το σύνολο του περιεχομένου που έχει ήδη δημιουργηθεί, περιλαμβάνει προβολή στη διαδικτυακή πύλη του Discovergreece.com που αριθμεί εκατομμύρια επισκέπτες παγκοσμίως, καμπάνια προβολής στα Social Media του Discovergreece.com και ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής προώθησης (google, facebook, instagram) σε στοχευμένες αγορές.

«Έχουμε μπροστά μας ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα υγιούς και παραγωγικής συνεργασίας μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα», δήλωσε ο κ. Μιχάλης Βαμιεδάκης, Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης, προσθέτοντας: «Διαχρονικά, σε κάθε καμπάνια προβολής της Κρήτης, βασική πρόκληση αποτελεί το πώς θα μεταδοθεί το μήνυμα της φιλοξενίας και θα προσεγγιστεί το συναίσθημα του μελλοντικού επισκέπτη.

Καταφέραμε λοιπόν συνδυάζοντας το μοναδικό τουριστικό προϊόν που έχει να αναδείξει η Κρήτη και την τεχνογνωσία της Marketing Greece να δημιουργήσουμε και να προβάλλουμε ολοκληρωμένες εμπειρίες.

Εμπειρίες που έχουν ζήσει οι επισκέπτες του νησιού και προσκαλούν να ζήσουν και οι επόμενοι. Τα υπέροχα θεματικά βίντεο, αντάξια της υψηλής παράδοσης που έχει η Περιφέρεια μας σε αυτό τον τομέα προβολής, τα ολοκληρωμένα άρθρα με τη προσέγγιση του story-telling και οι στοχευμένη προσέγγιση κοινού μέσω του διαδικτύου μπορούν να μεταφέρουν σε όλο τον κόσμο το μήνυμα ότι η κρητική φιλοξενία αποτελεί μια μοναδική εμπειρία».

Η κ. Ιωάννα Δρέττα συμπλήρωσε: «Η Κρήτη αποτελεί ένα ισχυρό brand της Ελλάδας και η προώθηση της είναι εκ φύσεως μια πρόκληση, καθώς πρόκειται για έναν προορισμό με πλήθος εμπειριών και συγκριτικά πλεονεκτήματα που την καθιστούν μοναδική.

Η συνεργασία μας με την Περιφέρεια Κρήτης είχε ως βασικό άξονα την ευθυγράμμιση με την ευρύτερη στρατηγική προβολής του Incredible Crete αλλά και την αξιοποίηση των εργαλείων και της τεχνογνωσίας της Marketing Greece, στοχεύοντας στην πρόκληση ενδιαφέροντος του ταξιδιωτικού κοινού και στην ανάδειξη των πολλαπλών επιλογών που προσφέρει το νησί, διευρύνοντας την τουριστική περίοδό του. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για αυτή την συνεργασία και το μέχρι σήμερα αποτέλεσμά της».